تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۶۶۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كشف نزدیک به 150 كيلوگرم موادمخدر در بهبهان و امیدیه
خوزنیوز: فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف 146 کیلو و 650 گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در شهرستان هاي بهبهان و امیدیه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حيدر عباس زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وشهرستان بهبهان با اقدامات اطلاعاتی مداوم، 5 سوداگر مرگ را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خوزستان فعالیت داشتند، شناسایی و با هماهنگی قضايی طی 2 عملیات جداگانه، 4دستگاه خودروحامل مواد مخدرتوقیف کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بهبهان در بازرسي از خودروهاي قاچاقچيان مقدار 96 كيلو و 650 گرم ترياك و 50 كيلوگرم حشيش که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در این رابطه 5 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصريح كرد: يکي از مأموريت هاي مهم پليس، مبارزه با سوداگران مرگ است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار