تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۶۶۶۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز کار کنترل مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اهواز
خوزنیوز: در راستای پایداری شبکه برق و براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری خوزستان مبنی بر کاهش ساعت اداری، کار کنترل بار مصرف برق ادارات و دستگاههای اجرایی از روز شنبه ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۳۰: ۱۲ دقیقه توسط کارشناسان این شرکت آغاز گردید.

به گزارش خوزنیوز؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به بحران ناشی از خشکسالی و کاهش تولید نیروگاه های برق آبی در تابستان ۹۷ گفت: قطعا ما امسال تابستان بسیار سختی را در جهت حفظ و پایداری شبکه برق با توجه به کمبود آب پشت سدها خواهیم داشت. 

وی در ادامه افزود: ۷۵ درصد سدها کشور و نیروگاههای برقی در استان خوزستان قرار دارد که بخش عظیمی از برق مصرفی مشترکین ما را تامین می نمایند.

کریمی بیان داشت: امسال بمنظور گذر از بحران خشکسالی اقدامات گسترده ای را در دستورکار قرار داده ایم تا رفاه و آسایش مردم را بتوانیم در این هوای گرم تامین کنیم که یکی از مهمترین این اقدامات کاهش تایم اداری از ساعت ۳۰: ۶ دقیقه تا ساعت ۳۰ : ۱۲ دقیقه می باشد که حسب دستور استاندار کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانکها ملزم هستند بعد زمان تعیین شده مصرف برق خود را ۸۰ درصد کاهش دهند که این برنامه از روز شنبه ۱۹ خردادماه آغاز شده و تا پایان روز ۱۵ شهریور ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: امروز ما با جدیت اخطارهای لازم را به کلیه دستگاهها و ارگانها و نهادها اعلام و اقدامات لازم را نیز در راستای پایداری شبکه عملیاتی نمودیم. 

کریمی در ادامه ضمن تشکر از ادارات و دستگاههای که دستورالعمل را عملیاتی نمودند خاطر نشان کرد: دستگاهها و یا اداراتی که طی روزهای آتی اقدام به کاهش مصرف خود ننماید برق آنها قطع گردید و فقط با دستور استاندار مجدد وصل خواهد شد.
 
وی در ادامه گفت : گام اول در راستای پایداری شبکه برق را ما با دستگاه ها ، ادارات، ارگانها و صنایع شروع نمودیم و گام بعدی را باید مردم با ما همراهی نموده و مصرف برق خود را در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ۱۲ شب می باشد کنترل نموده و استفاده از  لوازم غیرضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی و غیره را به ساعت های اولیه صبح و یا روزهای تعطیل موکول نمایند تا بتوانیم تابستان ۹۷ را با مشکلات کمتری مدیریت نماییم. 

کریمی در پایان افزود: درصورتی که شهروندان و به ویژه کسبه توصیه های کارشناسان برق را جدی نگیرند مجبور خواهیم شد کمبود تولید برق را با اعلام برنامه زمانبندی خاموشی در سطح کلانشهر اهواز جبران نماییم. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
لطفا به صورت کتبی به همه ادارات شهرستانها ابلاغ فر مایید
نمر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
سلام.اگرامکان داره به اداره آبفاملاثانی درشهرستان باوی هم مراجعه کنند.
مطابق بامصوبه اخیردرشرکت آبفااهواز،تایم اداری ادارات تابعه کمافی سابق ازساعت ۷ صبح تا۱۴و۳۰ وروزهای پنج شنبه تعطیل نمی باشد!
علی
|
ROMANIA
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
از استانداری خواهشمندیم که نظارت بر اجرای این دستورالعمل را با جدیت برای همه ی شرکتهای خصوصی و شهرکهای صنعتی هم پیگیری کند ، چون بیش ۸۰ درصد رعایت نکرده اند بدلیل عدم سرکشی و نظارت .
برای مثال بخش دعبل خزایی توسعه نیشکر نیز این دستور را اجرا نمی کند و به همین دلیل استانداری باید نظارت شدید داشته و با متخلفان برخورد شدید کند
با تشکر به امید پیگیری درخواست بنده و هم استانیها.
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
مدیران هر اداره ادعای خدایی میکنن مدیر ما که به هیچ عنوان حاضربه انجام این قانون نیست کولر اتاقشون از اول تابستان روشنه تا آخر تابستان به هر کی این قانون رو مطرح کرده هم فوش میده لطفا بارزرسی کنید
:
:
:
آخرین اخبار