تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۶۶۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جسد سوخته کودک گم شده بندر امام خمینی(ره) در خرمشهر شناسائی شد
بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: جسد کودک سوخته شده که در خرمشهر پیدا شده بود توسط والدین کودک مفقود شده در بندر امام خمینی(ره)، شناسایی و توسط پزشکی قانونی اهواز تایید شد.

پسر بچه‌ای هفت ساله به نام امیرعلی جهانشاهی، ساکن کوی شهید صباغان(کمپB) بندر امام خمینی(ره)، سه‌شنبه شب از درب منزل گم می‌شود و بلافاصله تحقیقات جستجو توسط مقامات انتظامی و قضایی بندر امام خمینی(ره)، جهت پیدا شدن آن شروع شد.

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: طبق تحقیقاتی که توسط انتظامی به عمل آوردیم پسر بچه هفت ساله ساعت 8 شب از درب منزل مفقود شد.

اسد هلالی‌زاده افزود: خبرهایی که در خصوص گمشدن بچه در هنگام خرید از سوپرمارکت محله اتفاق افتاده صحیح نیست و این کودک ساعت5 بعد ازظهر برای خرید به مغازه محله مراجعه و به منزل برمی‌گردد که  ساعت 8 شب از درب منزل گم می‌شود.

وی در خصوص پیدا شدن جنازه سوخته شده کودک مجهول الهویه در حوالی میدان فرودگاه خرمشهر، بیان داشت: شناسایی اولیه توسط والدین کودک برای جنازه سوخته انجام  و آزمایشات DNA گرفته شد.

دقایقی پیش، بخشدار بندر امام خمینی(ره) نیز اظهار داشت: جنازه کودک سوخته شده که در خرمشهر پیدا شده بود توسط والدین کودک بندر امام خمینی(ره) شناسایی  و توسط پزشکی قانونی اهواز تایید شد.

وی افزود: جسد این کودک هشت ساله بعد از شناسایی و تایید به  والدین کودک تحویل داده شد.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از اهواز
|
GERMANY
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
اول گفتید هفت ساله بعد گفتید هشت ساله !!
:
:
:
آخرین اخبار