تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط انتقال آب شرب روستای دغاغله اهواز تعویض شد
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز از کارگزاری 4 کیلومتر خط انتقال آب شرب در روستای دغاغله این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان؛ محمود آریاخاکی افزود: این عملیات در راستای بهبود کیفیت آب شرب اهالی شریف روستای دغاغله انجام شده است.

وی افزود: آب شرب اهالی شریف روستای دغاغله بدلیل فرسودگی تاسیسات بلحاظ کیفی مناسب نبود، به همین علت آب شرب مردم این روستا از تاسیسات جدید شهدای دغاغله تامین می شود.

آریاخاکی بیان کرد: آب شرب این روستا پس از کلرزنی و تصفیه از طریق خط انتقال 4 کیلومتری به تاسیسات قدیم منتقل می شود. با انجام این عملیات شاخص کیفی آب شرب اهالی شریف روستای دغاغله به حد استاندارد ارتقاء یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارگزاری و توسعه شبکه توزیع آب شرب در روستاهای این شهرستان بیان کرد: با اضافه شدن خانوارهای جدید در روستاهای ام طرفه، ابیرش و غیزانیه بیش از 900 متر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شد.

وی یادآور شد: این عملیات در راستای تامین آب شرب پایدار خانوارهای جدید ساکن شده در سطح این روستا انجام شده است.

آریاخاکی خاطرنشان ساخت: طی یک هفته گذشته تعداد 20 مورد شکستگی در خط انتقال آب روستاهای ام الطمیر بخش اسماعیلیه، بروایه تریچی، چبسه، شاخ کوپالب و عرب راشد اصلاح شد.

وی ادامه داد: شکستگی های بوجود آمده منجر به هدر رفت آب، افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف این روستاها شده بود که با تعمیر آنها مشکلات بوجود آمده نیز برطرف شد.

گفتنی است کلیه اقدامات انجام شده توسط کارکنان خدوم و تلاشگر امور آبفاروستایی شهرستان اهواز انجام شد.
:
:
:
آخرین اخبار