تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۶۶۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر علوم: پیگیر اصلاح سهمیه‌ها هستیم
وزیر علوم با تاکید بر اینکه موضوع اصلاح قانون سهمیه‌ها در مجلس مطرح است، گفت: دانشجویان نگران موضوع سهمیه‌ها نباشند وزارت علوم با جدیت و در چارچوب قانون از حقوق آنها محافظت می‌کند
وزیر علوم با تاکید بر اینکه موضوع اصلاح قانون سهمیه‌ها در مجلس مطرح است، گفت: دانشجویان نگران موضوع سهمیه‌ها نباشند وزارت علوم با جدیت و در چارچوب قانون از حقوق آنها محافظت می‌کند.

دکتر منصور غلامی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: موضوع اختصاص سهمیه‌ها در آزمون‌های سراسری و کارشناسی ارشد که طی روزهای اخیر نیز اعتراض برخی دانشجویان را به همراه داشته است بر اساس قانون مجلس است آنچه که در سال گذشته نیز بر اساس همین قانون بوده و وزارت علوم نیز نظر اصلاحی و پیشنهادی خود را در خصوص این سهمیه‌ها به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث سهمیه‌ها مصوبه مجلس است بنابراین اگر قرار است تغییر یا اصلاحی در آن اتفاق بیفتد این تغییر باید از طریق مجلس باشد و وزارت علوم فقط مجری قانون است.

وزیر علوم تاکید کرد: موضوع اصلاح سهیمه‌ها باید در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح شود و ما انتظار داریم کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات مجلس به زودی این موضوع را برای رای گیری به صحن ارجاع بدهد.

دکتر غلامی با تاکید بر اینکه دانشجویان نگران سهمیه‌های آزمون نباشند،‌گفت: تغییرات جدید در سهمیه‌ها به برای آزمون‌های امسال اجرایی خواهد بود و دانشجویان نگران نباشند و ما در چارچوب قوانین و مقررات از حق و حقوق آنها محافظت می کنیم. هر قانونی که ازین پس و در این خصوص تصویب شود ما موظف به اجرای آن هستیم امیدواریم این موضوع به نفع دانشجویان تمام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار