تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۶۶۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواستار شد:
تصویب اعتبار برای تجهیز فعالیت های قرآنی در خوزستان
معاون قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر لزوم تصویب اعتبار برای تجهیز فعالیت های قرآنی در استان تأکید کرد.

سید کریم موسوی شامگاه یکشنبه در جلسه با فعالان علوم قرآنی استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان بیشترین سهم را به لحاظ تعداد اعزام قاریان، حافظان قرآن و گروه های تواشیح به خارج از کشور دارد.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مردم نهاد، حل مشکل اشتغال فعالان، نخبگان، مقام آوران و افراد تحصیل کرده حوزه قرآنی از جمله درخواست های جامعه قرآنی استان است.

معاون قرآن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان گفت: تصویب اعتبار برای تجهیز فعالیت های قرآنی استان و راه اندازی اولین مرکز تخصصی و استودیو مجهز در خوزستان از دیگر تقاضاهای ما که ضرورت تخصیص این اعتبار احساس می شود.

همچنین در این جلسه مشاور هنری و فرهنگی استاندار خوزستان اظهار کرد: انس با قرآن به عنوان یکی از ضرورت های دینی و فکری استان است؛ این موضوع باید در تمامی اقشار جامعه مورد اهمیت ویژه ای قرار بگیرد.

رضا کیانی ادامه داد: یکی از مسائلی که در این نشست به آن پرداخته می شود، تجلی ارزش های قرآنی و معرفی آن به نسل امروزی است.

وی در پایان بیان کرد: در حین اینکه نمونه بارز زیبایی معنوی در کلام قرآنی شنیده می شود در سایه هم اندیشی و خرد جمعی و استفاده از تجارب، این جلسات می توانند تأثیر خود را در جریان فکری و فرهنگی استان خوزستان بگذارند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار