تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۶۶۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسه بررسی راهکارهای کاهش مصرف انرژی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
خوزنیوز: جلسه بررسی راهکارهای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه در سالن جلسات اداره مرکزی و با حضور مدیران ، روسا و سرپرستان بخش های مختلف و با ریاست مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به بخشنامه استانداری خوزستان در خصوص کاهش ساعات فعالیت های اداری بمنظور صرفه جویی در مصرف انرژی گفت : بارش های کم باران در سال آبی امسال مشکلات بسیاری را در بحث تأمین انرژی بوجود می آورد که لازم است تمهیدات شایسته ای در خصوص آن اندیشیده شود.

مهندس قباد ناصری افزود : با توجه به گرمای شدید تابستان و مشکلات ناشی از احتمال قطع برق می بایست در خصوص صرفه جویی مصرف برق اقدامات فوری و کارگشا صورت پذیرد.

وی با تأکید بر بهینه سازی مصرف انرژی و ترویج آن در سطح تمامی کارکنان و حتی خانواده ها گفت : اعتقاد دارم که بهینه سازی مصرف انرژی می بایست بعنوان یک فرهنگ و بخشی از زندگی روزمره ما تلقی شود و برای نهادینه شدن این فرهنگ تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی ادامه داد : بهینه سازی مصرف انرژی کار یک شخص یا یک واحد خاص نیست و همه کارکنان می بایست در این زمینه دارای حس مسئولیت باشند و در خصوص کاهش مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه ضمن شنیدن نظرات افراد حاضر در جلسه ، دستوراتی را در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی و اقداماتی که منجر به کاهش مصرف آب و برق در اماکن اداری و غیر صنعتی این شرکت می شود را صادر و خواستار آن شد گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص در اسرع وقت به وی ارایه شود.
:
:
:
آخرین اخبار