تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۶۶۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رییس فدراسیون فوتبال:
نواقص ورزشگاه مسجدسلیمان در حال برطرف شدن است
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: نواقص و معایب ورزشگاه مسجدسلیمان با پیگیری مسئولان خوزستان در حال برطرف شدن است و این تیم شرایط حضور در لیگ برتر را خواهد داشت.

حیدر بهاروند روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در اهواز در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان و حضور این تیم در لیگ برتر بیان کرد: بر اساس وظایف فدراسیون همه ساله پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، بازرسان فدراسیون از تمام ورزشگاه های تیم های حاضر در لیگ برتر دیدن و نواقص کار را بررسی می کنند.

وی گفت: ایراداتی به ورزشگاه مسجدسلیمان وارد است که با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در حال برطرف شدن است.

وی افزود:طبق اساسنامه فدراسیون اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه های لیگ برتری باید پیش از برگزاری مسابقات مشخص شوند که خوشبختانه نشستی در این خصوص با حضور استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان درباره تیم نفت مسجد سلیمان گرفته شده و این مورد رفع خواهد شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور چهار تیم خوزستانی در لیگ برتر نشان می دهد که فوتبال خوزستان سرشار از استعداد است گفت:حضور چهار تیم از استان در لیگ برتر کار بسیار بزرگی است و ماندگاری این تیم ها در لیگ کار سخت تری است و مسئولان خوزستان باید تلاش و حمایت مضاعفی داشته باشند.

وی با بیان اینکه لیگ برتر مثل لیگ یک و دو نیست و کار کردن در آن بسیار متفاوت است افزود: با توجه به پوشش رسانه ای مسابقات لیگ برتر و حجم مسایل مالی ، بی شک زیرساخت های لازم از جمله ورزشگاه ها باید فراهم باشد تا هر چهار تیم در لیگ حفظ شوند. 

وی درباره مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان نیز گفت: امروز این مجمع به درستی و بدون هیچ شک و شبهه ای برگزار شد و آقای طالقانی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات انتخاب شد و امیدواریم که جواب اعتماد اعضای مجمع را بدهد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که احتمال برگزاری برخی از مسابقات جام جهانی 2022 قطر در کشورمان وجود دارد افزود: ابتدا باید فدراسیون قطر این موضوع را به ما اعلام کند که تاکنون چیزی در این خصوص به ما اعلام نشده است. 

مجمع انتخابات رییس هیات فوتبال خوزستان روز دوشنبه در اهواز برگزار شد که عبدالکاظم طالقانی با 54 رای برای چهار سال دیگر هدایت این هیات را به دست گرفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار