تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۶۶۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جسد نوجوانی در رودخانه کارون در شهرستان باوی پیدا شد
فرماندار شهرستان باوی گفت: جسد یک نوجوان 11 ساله غرق شده روز دوشنبه در رودخانه کارون شهرستان باوی از آب بیرون کشیده شد.

حیدر کاظمی روز دوشنبه بیان کرد: این پسر نوجوان در روز 19 خرداد در روستای عباسیه غزی در دهستان عنافچه باوی در رودخانه کارون غرق شد که جسد وی امروز پیدا شد.

وی گفت: برای جلوگیری از حادثه غرق شدگی در رودخانه لازم است که خانواده ها آگاهی لازم را با خطرات شنا در رودخانه کسب کنند و نهادهای مربوطه باید این آگاهی را به خانواده ها آموزش دهند.

فرماندار باوی اضافه کرد: از عواملی که باعث رخ دادن حادثه غرق شدگی می شود توجه نکردن به علایم هشدار در کنار رودخانه، و نیز نبود تفریحگاه و استخر به ویژه در شهرستان باوی است.

کاظمی با بیان اینکه در شهرستان باوی استخر وجود ندارد، گفت: یک استخر نیمه ساخته که سه سال پیش کار ساخت آن آغاز شد در ملاثانی وجود دارد که مقرر شده این پروژه برای تکمیل به شهرداری واگذار شود.

وی اضافه کرد: قرار داشتن محل سکونت مردم در کنار رودخانه نیز می تواند مردم را به شنا در رودخانه ترغیب کند که باید به هشدارها و علایم خطر در کنار رودخانه توجه داشت.

شهرستان باوی از 2 بخش مرکزی و ویس تشکیل یافته و مرکز آن شهر ملاثانی است.باوی در سال 89 با مصوبه هیات دولت از شهرستان اهواز جدا و به شهرستان مستقل تبدیل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار