تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۶۶۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیسی‌زاده: نفت آبادان کاملا با نظر سرجیو بسته می‌شود
عیسی‌زاده: نفت آبادان کاملا با نظر سرجیو بسته می‌شودمدیرعامل باشگاه نفت آبادان با رد این‌که گفته می‌شود، سرجیو سرمربی پرتغالی این تیم نقشی در بسته شدن نفت برای حضور در لیگ هجدهم ندارد، گفت: تیم پس از ورود سرجیو به آبادان، کاملا با نظر خود او بسته خواهد شد و تلاش می‌کنیم نقطه نظرات او را انجام دهیم. 

علی عیسی‌زاده درباره وضعیت این تیم، اظهارکرد: پس از وقفه 35 روزه برای مشخص شدن تکلیف هیات‌مدیره باشگاه، خوشبختانه هفته گذشته تمامی اعضای هیات‌مدیره ابقا شدند. دو روز بعد از ادامه فعالیت این اعضا، جلسه‌ای در خصوص تعیین سرمربی تیم برای فصل هجدهم گرفته و سرجیو به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.

وی با بیان این‌که امروز (سه‌شنبه) سرجیو سرمربی پرتغالی نفت وارد آبادان می‌شود، گفت: با ورود این مربی به آبادان نسبت به عقد قرارداد با داشته‌های خودمان و همچنین بازیکنان مدنظر سرمربی اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سرجیو نقشی در بسته شدن تیم ندارد و تیم در همین جا بسته ‌شده و او تنها برای آشنایی با نفرات جذب شده، وارد ایران می‌شود عنوان کرد: اصلا به این صورت نیست و تیم پس از ورود سرجیو به آبادان، کاملا با نظر خود او بسته خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید ما هنوز با بازیکنی قرارداد نبسته‌ایم و تنها در روزهای پایانی لیگ برتر، قرارداد کرار جاسم تمدید شد.

وی افزود: همچنین از هفته گذشته که سرجیو به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد، نزدیک به 24 فیلم از بازی‌های لیگ برتر و لیک یک را در اختیار این مربی گذاشتیم تا به بررسی بازیکنان بپردازد. او پس از ورود به آبادان، لیست بازیکنان مدنظر خود را ارائه خواهد داد و یقینا تلاش می‌کنیم نقطه نظرات او را انجام دهیم.

عیسی‌زاده درباره هدف نفت از حضور در لیگ برتر نیز گفت: در ابتدا هدف‌مان در هیات مدیره، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود ولی با توجه به وقفه‌ای که در انتخاب اعضای هیات مدیره ایجاد شد، کمی کار ما را با مشکل مواجه کرد ولی تلاش می‌کنیم جایگاه شایسته و خوبی کسب کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بعیفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
پس یعنی ایشون
در چال گذشته همه بازیکنان داخلی رو زیر نظر داشته !!!!
:
:
:
آخرین اخبار