تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسنوند خبر داد:
ابلاغیه جدید برای رفع بخشی از مشکلات ۳۵ هزار نیروی قرارداد معین وزارت نفت/ ترمیم حقوق کارکنان مشاغل اصلی
رئیس کمیسیون انرژی مجلس از ابلاغیه جدید وزارت نفت برای رفع بخشی از مشکلات ۳۵ هزار نیروی قرارداد معین وزارت نفت خبر داد که امروز از سوی این وزارتخانه ابلاغ می شود.

فریدون حسنوند با اشاره به برخی مشکلات 35 هزار نیروی قرارداد معین وزارت نفت گفت: کمیسیون انرژی در طول سال گذشته چندین جلسه برای رفع مشکلات این نیروها با حضور وزیر نفت و معاونان این وزارتخانه برگزار کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نهایت پس از جلسات متعدد به بخشی از مطالبات این نیروها پاسخ داده شده که وزارت نفت امروز در ابلاغیه ای این تصمیمات را اعلام می کند، افزود: از مزایای جدید در نظر گرفته شده برای این نیروها پرداخت متمم کمک رفاهی و ایاب و ذهاب، ترمیم حقوق کارکنان مشاغل اصلی تخصصی که در واحدهای عملیاتی مشغول به کار هستند و استفاده از بیمه تکمیلی تا سقف 80 درصد پوشش توسط کارفرما است.

وی ادامه داد: استفاده از بیمه عمر تا سقف 50 درصد توسط کارفرما و در مجموع اضافه پرداخت حدود بیش از 500 هزار تومان به هر نفر در سال جدید که حدود 20 تا 30 درصد افزایش دریافتی علاوه بر اضافات حقوق اعمال شده است از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای این نیروها است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به اصلاحات دیگری در این زمینه نیاز باشد در جلسات بعدی نیز مطالبات این افراد پیگیری می شود.
:
:
:
آخرین اخبار