تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۶۶۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبرداد:
تامین مقالات علمی فارسی، خارجی و ISIدر بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان خوزستان قابل دسترسی است
بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، خدمات تامین مقالات داخلی و خارجی را به صورت رایگان فراهم کرده است.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ حسین بهبهانی رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از دسترسی بهمقالات علمی فارسی، خارجی و ISIدر بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان خوزستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت:  با تامین مقالات علمی فارسی، خارجی و ISIاز طریق اشتراک پایگاه سیویلیکا در کتابخانه مرکزی خوزستان  راه اندازی شد؛ پایگاه سیویلیکا به عنوان بزرگترین ناشر الکترونیک مقالات کنفرانس ها و ژورنال های علمی کشور ایران به منظور پوشش کلیه نیازهای تخصصی پژوهشگران علاوه بر مقالات کنفرانس ها و ژورنال های علمی کشور اقدام به تامین و ارائه محتوای علمی از ژورنال های ISI و منابع خارجی نموده است.

رئیس کتابخانه مرکزی ادامه داد: بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان و اعضای کتابخانه مخصوصا پژوهشگران و دانشجویان محترم، با همکاری و اشتراک در این پایگاه معتبر علمی و پایگاه های نظیر آن ارائه خدمات تامین مقالات داخلی و خارجی را به صورت رایگان فراهم کرده است.

بهبهانی ضمن چگونگی استفاده از این مقالات اضافه کرد: پژوهشگران عزیزان می توانند به صورت حضوری با مراجعه به بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان یا غیر حضوری از طریق ایمیل این بخش   markazi.marja@gmail.com باارسال موضوع موردنظر خویش، یا در صورت درخواست دریافت مقاله ای معین، با ارسال عنوان یا شماره شناسه دیجیتالDOI) )  آن مقاله در سریعترین زمان مقاله یا مقاله های موردنظر خویش را دریافت کنند.

همچنین این کتابخانه امکان جستجوی تخصصی کتاب و مقالات لاتین را از طریق کارگزار برای مراجعه کنندگان و پژوهشگران فراهم آورده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانند به بخش مرجع کتابخانه مرکزی در طبقه دوم کتابخانه مراجعه و یا با شماره تلفن 33365714-16 داخلی 6 تماس حاصل فرمایند.
:
:
:
آخرین اخبار