تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۶۶۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبر خوش نوبخت درباره پرداخت حقوق
سخنگوی دولت از پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان قبل از عید فطر خبر داد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران اظهار داشت: دولت خودش را برای عید فطر آماده کرده و بهترین تبریک ایفای بخشی از تعهداتش است.

وی افزود: قبل از عید فطر حقوق شاغلین، بازنشستگان و یارانه ایرانیان را پرداخت می‌کنیم.

نوبخت گفت: پاداش‌های بازنشتگان ظرف سه ماه آینده پرداخت می‌شود.کاش توانایی دولت به قدری بود که همین الان بگوییم امروز همه را پرداخت می‌کنیم اما محدودیت داریم. هیچ دولتی نیست نخواهد پول بازنشتگان را پرداخت نکند.با لب خندان پول‌های بازنشتگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا می‌گیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: واقعا بودجه امسال نسبت به سال‌های گذشته نو‌آوری دارد، همه تلاش ما این است با محدودیت مالی تخصیص‌ها را ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از این نشست گفت: از بدخواهان خارجی نگران نداریم، مشکل ما ایجاد ترس در داخل برای خروج دادن مردم از یک درب است، دشمن سیاست جنگ روانی را در پیش گرفته و نباید به آن دامن بزنیم.

نوبخت ادامه داد: تا 20 خرداد مبلغ 10 میلیارد و 959 میلیون دلار از محل منابع بانک مرکزی و 400 میلیارد و 799 هزار میلیارد از محل صادرات غیر‌نفتی توسط سامانه نیما برای ثبت سفارش کالاها تخصیص یافته است که از این تعداد 8 میلیارد و 771 میلیارد پرداخت شده است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن نيك روز
|
GERMANY
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
قال الله تعالي في كتابه
لم تقولون ما لا تفعلون ؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار