تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۶۶۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
امسال وزنه برداری جام فجر را ویژه برگزار می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امسال با کمک دستگاه ها و رییس فدراسیون وزنه برداری، مسابقات بین المللی جام فجر را به صورت ویژه برگزار خواهیم کرد.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات وزنه برداری استان که روز سه‌شنبه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: اتفاقات خوبی در وزنه‌برداری ایران شروع شده است و شاید یک روز آرزوی کسب سکوی جهانی را داشتیم که با تدبیر آقای مرادی رییس فدراسیون در آن روزهای سخت، کار بزرگی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین با تلاش های آقای مرادی وزنه‌برداری خوزستان در جایگاه خوبی در دنیا قرار گرفته و امروز با افتخار از این رشته که در مدال‌آوری المپیک سهم دارد، یاد می کنیم. در خوزستان، جامعه وزنه‌برداری مدیون رییس فدراسیون است و از آقای مرادی بابت تلاش‌ها و حمایت‌هایش قدردانی می‌کنم.

 وی بیان کرد:. جام فجر نیز فرصت ارزشمندی است که به خوزستان داده شده است و امسال نیز با کمک دستگاه‌ها و اقای مردای به صورت ویژه آن را برگزار خواهیم کرد. همچنین باید بگویم ریس فدراسیون نگاه بسیار خوبی به وزنه‌برداری خوزستان دارد. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: در دوران که از انقلاب پشت سر گذاشته ایم، انصافا توسعه در تمامی ابعاد از جمله ورزش لمس می‌شود. پروژه‌های ورزشی در خوزستان برای افتتاح در فجر چهلم برنامه‌ریزی شده است.

وی با قدردانی از  همکاری خوب شرکت‌های حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب و آموزش و پرورش گفت: درباره ورزش خوزستان حرف‌های ناگفته زیادی است که به زودی در برنامه ای به نام شب ورزش از تمام کسانی که برای این ورزش زحمت کشیدند، قدردانی می کنیم. اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سال ۹۵ عنوان نخست کشور را به دست آورد و اکنون منتظریم تا ارزیابی سال ۹۶ اعلام شود تا تلاش های تمام دست اندرکاران ورزش خوزستان و فدراسیون ها را ببینیم.

حیدری خاطر نشان کرد: همیشه از توسعه ورزش خوزستان صحبت کرده‌ایم و با نگاه مثبت و چشم‌انداز امید نیز از آینده ورزش صحبت کرده ایم، آینده ای که پشت سر آن حمایت‌های استاندار خوزستان و همت مجمع نمایندگان استان، سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان و دیگران مدیران خوزستان بوده است. 

وی بیان کرد: در خوزستان اتفاقات بزرگی رخ داده است و سفر چندباره وزیر ورزش به خوزستان شانددهنده اهمیت خوزستان برای دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: قطار توسعه خوزستان با سرعت خوبی حرکت می‌کند و همه باید در این راستا به ما کمک کنند. همچنین بر اساس تعهدی که به رشته وزنه‌برداری که یک رشته قهرمان پرور در خوزستان است، داریم مبلغ هشت میلیارد تومان با تدبیر استاندار برای ساخت خانه وزنه‌برداری در اهواز به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد. همچنین مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت توسعه زیرساخت‌های این رشته، تجهیزات ورزشی خریداری کرده ایم که به زودی با حضور مرادی رییس فدراسیون توزیع می‌شود.

 وی بیان کرد: همچنین بهسازی تنها سالن وزنه‌برداری اهواز که سال‌ها شرایط خوبی نداشت انجام شد. خوشبختانه در وزنه‌برداری خوزستان برنامه وجود دارد و علت حمایت ما از قریشی، برنامه‌محور بودن آن بوده است. امیدوارم آقای قریشی در چهار سال آینده نیز با جدیت بیشتر و استفاده از ظرفیت‌ها این مسیر را به خوبی طی کند.
 
حیدری گفت: باید کمک کنیم تا توسعه ورزش خوزستان در همه ابعاد اتفاق بیفتد. چشم‌اندازی که برای سرانه فضای ورزشی استان نیز تعیین شده، خوب است‌.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار