تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۶۶۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت بیش از 49 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال تا 19 خرداد ماه بیش از  49 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان ثبت شده است 

غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به کنترل تردد وسایل نقلیه با 94 دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان اظهار کرد: از ابتدای سال تا 19 خردادماه تعداد 49 میلیون و 909 هزار و 473 دستگاه وسیله نقلیه در 47 مقطع از محورهای مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان خوزستان (94 مسیر به‌صورت رفت و برگشت) تردد داشتند.

وی افزود: این میزان تردد در محورهایی که تردد شمارهای برخط در آن ها نصب شده است، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه اوج تردد در محورهای استان روز سوم فروردین با تردد 69 هزار و 552 دستگاه از ساعت 18 تا 20 بود، تصریح کرد: از کل تردد وسایل نقلیه تعداد 8 میلیون و 738 هزار و 572 تردد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشته است. 

بهرامی نیا با اشاره به محورهای پر تردد استان عنوان کرد: محور بندر امام – ماهشهر با یک میلیون و 764 هزار و 617  تردد، محور ماهشهر – بندرامام با یک میلیون و 556 هزار و 230 تردد، اهواز – انديمشک با یک میلیون و 451 هزار و 602 تردد سه محور پرتردد استان از ابتدای امسال تاکنون هستند. 

وی ادامه داد: محور سه راهي کوپال – اهواز، انديمشک – اهواز، اهواز – شوش، رامهرمز – بهبهان و شوش – اهواز از دیگر محورهای پرتردد استان در طول سال جاری تاکنون هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار