تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۶۶۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ارشاد اسلامی بندر ماهشهر:
پدیده تکدی‌گری شهرستان بندر ماهشهر را آزار می‌دهد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر گفت: پدیده تکدی‌گری سال‌هاست این شهرستان را آزار می‌دهد و باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.

مستانه خواجه‌گیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: پدیده تکدی‌گری سالها است شهرستان ماهشهر را آزار می‌دهد و باید هرچه سریع‌تر برای مقابله با این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: با وجود پتروشیمی‌ها و ثروت‌های هنگفت و پرتردد بودن این شهرستان، پدیده تکدی‌گر چهره شهرستان را نازیبا و زشت کرده و این وضعیت به هیچ عنوان در خور شأن این شهرستان نیست.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر بیان کرد: وجود متکدیان در ورودی بندر ماهشهر، بندر امام و چمران وضعیت بسیار بدی را در شهرستان ایجاد کرده است. این متکدیان نیازمندان واقعی نیستند و به طور ساماندهی شده اقدام به تکدی‌گری می‌کنند.

وی با بیان اینکه عمده این متکدیان از خارج شهرستان و به صورت ساماندهی شده وارد منطقه می‌شوند، ادامه داد: باید از شهرهایی همچون تبریز برای برچیدن تکدی‌گری از سطح شهرستان الگوگیری کنیم.

خواجه‌گیری در پایان بیان کرد: باید با همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات و نهادهای مرتبط نسبت به جمع‌آوری متکدیان و مقابله با پدیده زشت تکدی‌گری اقدام کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار