تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار منطقه آزاد اروند آماده خرید خارجی و توریست‌های منطقه است
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برخلاف برخی شایعات منتشرشده جو آرامی در بازارهای آبادان و خرمشهر حاکم است و تمهیدات لازم برای خرید عید در بازار اندیشیده شده است.

علی موسوی امروز در نشست معارفه هیئت‌ رئیسه جدید اتاق اصناف خرمشهر که امروز در اتاق جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش و تأکید ما بر این است که ساختمان جدید اتاق اصناف خرمشهر تا سال 98 آماده شود.

معاون اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: آغاز این کار در هیئت‌رئیسه قبلی بود و قطعاً هیئت‌رئیسه جدید نیز در برای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تنظیم قیمت‌ها در بازار عنوان کرد: برخلاف برخی شایعات منتشرشده جو آرامی در بازارهای آبادان و خرمشهر حاکم است و تمهیدات لازم برای خرید عید در بازار اندیشیده شده است.

موسوی با اشاره به نظارت بر بازار افزود: کالاهای موردنیاز مردم به‌وفور در بازار وجود دارد و کنترل لازم نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: بازرسان ما به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بر بازار نظارت می‌کنند تا مردم کمترین دغدغه‌ای نسبت به خرید عید نداشته باشند.

معاون اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: اتباع خارجی نیز می‌توانند از بازارهای منطقه آزاد اروند خریدهای خود را انجام دهند.

وی افزود:  ظرفیت‌های بازار در منطقه آزاد اروند بالا است و این بازار توان پاسخگویی نیازهای اتباع خارجی که به این منطقه وارد می‌شوند و ساکنین این منطقه را دارد.

موسوی اعلام کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مراجع مربوطه اعلام و گزارش‌های خود را به ما منتقل کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار