تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۶۶۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل نخستین کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ادارات ارشاد خوزستان
تشکیل نخستین کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ادارات ارشاد خوزستاننخستین کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان با طرح و بررسی مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه آغاز به کار کرد. 

در جلسه این کارگروه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کارگروهی به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش‌روی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان و همچنین هم‌اندیشی و تعامل بیشتر با انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری در راستای برگزاری هر چه بهتر رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان‌ها در سال ٩٧ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود. 

محمد جوروند افزود: در این طرح روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها به صورت نوبتی در جلسه‌ای که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور معاونان و روسای ستادی این اداره کل برگزار می‌شود حضور خواهند یافت. 

وی خاطرنشان کرد: در این کارگروه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان خود پیرامون مشکلات آن اداره نیز بحث و تبادل نظر خواهند کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: این طرح برای تمام ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان خوزستان به اجرا در خواهد آمد. 

در این نشست مهدی درویش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه، نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان امیدیه به بیان مشکلات فرهنگی و هنری موجود در این شهرستان پرداخت. 

همچنین پس از بررسی مشکلات فرهنگی و هنری موجود در شهرستان امیدیه در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات موجود در این شهرستان مصوباتی مطرح شد و پس از بررسی به تصویب حاضران در جلسه رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار