تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۶۶۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
بوکس خوزستان سال ها از حواشی ضربه خورده است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان سال‌ها از حاشیه ضربه خورده است و اکنون باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و همه باید یکپارچه کار کنیم زیرا قطعا در این رشته حرف‌های بسیاری خواهیم داشت
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان سال‌ها از حاشیه ضربه خورده است و اکنون باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و همه باید یکپارچه کار کنیم زیرا قطعا در این رشته حرف‌های بسیاری خواهیم داشت. 

افشین حیدری در نشست با جامعه بوکس استان که شب گذشته (چهارشنبه) با حضور رییس فدراسیون در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از زمانی که آقای صالحی به عنوان سرپرست این رشته کار خود را آغاز کرده است، باعث تحول بوکس خوزستان شده است و آینده بوکس را برای ما روشن نشان می دهد. امیدوارم با کمک تمامی اهالی این رشته بتوانیم برای بوکس خوزستان کارهای خوبی انجام دهیم و به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد.

وی با قدردانی از قلندرنژاد رییس سابق هیات بوکس خوزستان، عنوان کرد: واقعیت این است که تحولاتی که در بوکس استان رخ داد، بدون برنامه و هدف نبود. ما چندین رشته را به عنوان اولویت، هدفگذاری‌ کرده‌ایم که بوکس نیز یکی از آن رشته‌ها است. قطعا همه از آقای صالحی شناخت کافی را دارند و او انصافا در بعد مدیریت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. ان‌شاءالله باحمایت های رییس فدراسیون، بوکس خوزستان نیز به آن روزهای خوب خود برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوزستان قطب ورزش ایران است و در هر رشته‌ای دارای استعدادهای ناب است. خوزستان بر خلاف بزرگی نامش، متاسفانه از زیرساخت‌های خوبی برخوردار نیست اما اجازه ندادیم که این کمبودها ما را از رسیدن به هدف‌مان باز نگه دارد که در این راستا جا دارد از استاندار جوان و ورزش دوست خوزستان که حمایت‌های بسیار خوبی از ورزش داشته‌ است، قدردانی کنم. پیگیری های دکتر شریعتی در بین تمامی استانداران کشور بی‌نظیر است و همیشه یکی از مطالبات به حق جامعه را که ورزش بوده، جدی گرفته است. ما به کمک او توانسته‌ایم مسابقات بین‌المللی و اردوهای تیم ملی را در این جا به خوبی میزبانی کنیم. خوشبختانه شرایط برای فعالیت در خوزستان فراهم است چرا که آقای حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز به ورزش کمک‌های بسیاری داشته است که از وی نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ساخت دو خانه کشتی، خانه جودو، و همچنین خانه بوکس که می‌تواند یک آکادمی برای فدراسیون باشد در دست اقدام است. آقای صالحی سرپرست هیات نیز برنامه دارد و فکر می‌کنم آینده بوکس خوزستان روشن است، البته به شرطی که همگی پای کار باشیم.

حیدری بیان کرد: خوزستان سال‌ها از حاشیه ضربه خورده است و اکنون باید حاشیه‌ها را کنار بگذاریم و همه باید یکپارچه کار کنیم تا خوزستان به حق خود برسذ. قطعا در بوکس حرف‌های زیادی خواهیم داشت و در صحبتی که با سرپرست هیات داشتم، قرار است شش خانه بوکس خوزستان مورد بهسازی قرار بگیرند، ضمن این که خانه بوکس اهواز که شرایط بسیار بدی داشت، در حال آماده شدن است. همچنین قرار است یک خوابگاه در کنار خانه بوکس اهواز تعبیه شود. همچنین باید اعزام‌ها به مسابقات کشوری به صورت منظم انجام و منابع پایدار برای این هیات در نظر گرفته شود. برنامه‌های سرپرست هیات کامل و واقعا پای کار و پیگیر است.

وی با بیان این که وزیر ورزش نیز به خوزستان علاقه بسیاری دارد، خطاب به رییس فدراسیون بوکس، گفت: از شما انتظار داریم که بوکس خوزستان را جدی بگیرید و در اردوهای تیم ملی مربیان و ورزشکاران این استان دیده شوند و در میزبانی از اردوهای مشترک و مسابقات نیز خوزستان را ببینید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان خوبی در بوکس داریم و قطعا برای معرفی این رشته برنامه های خوبی را با همکاری صدا و سیمای استان خواهیم داشت. همچنین برای برگزاری تورنمنت های بین المللی و کشوری در خوزستان برنامه ریزی خواهیم کرد. خوزستان ظرفیت لازم وجود دارد و از آقای ثوری نیز انتظار حمایت داریم. تمام مسوولان خوزستانی از ورزش حمایت می کنند و هر فدراسیونی که بیشتر در خوزستان حضور پیدا کند، قطعا سهم بیشتری از حمایت مسوولان این استان را به خود اختصاص خواهد داد.

وی عنوان کرد: یکی از پیگیری های خوب استاندار خوزستان، کسب مجوز توسعه مخازن نفتی استان است؛ پنج میلیارد و 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی قرار است برای این طرح به وزارت نفت داده شود که 700 میلیارد تومان این مبلغ نیز در بحث توسعه زیر ساخت های اجتماعی وزارت نفت هزینه شود که یکی از این حوزه ها ورزش است که دکتر شریعتی به ورزش نگاه ویژه خواهد داشت. 

حیدری با اشاره به تغییر در راس هیات بوکس خوزستان، گفت: کاهی اوقات تغییرات نیاز است و مطمئن هستم و قول می دهم که روزهای خوشی را در بوکس استان خواهید دید. در برنامه های سرپرست هیات، جایگاه پیشکسوتان مهم در نظر گرفته شده است که این حائز اهمیت است. به آقای صالحی گفته ام که برنامه‌محور کار کردن، مهمترین عامل موفقیت است. همه باید کمک کنیم تا بوکس خوزستان زنده شود.

وی عنوان کرد: به زودی طرح‌ بسیار خوبی را با کمک هیات بسکتبال استان برگزار خواهیم کرد؛ قرار است یکی از مربیان تراز اول دنیا در این جا حضور پیدا کند. فعلا قرارداد کوتاه مدت سه ماه را برای استعدادیابی با او منعقد می کنیم و امید داریم که در بوکس نیز آقای ثوری این مجوز را به ما بدهد تا یک مربی خارجی خوب را به استان بیاوریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار