تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۴ طرح حوزه امور عشایر اندیمشک به بهره برداری می‌رسد
فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه مناطق روستایی و تأمین نیازهای عشایر شهرستان اندیمشک ۵۴ طرح حوزه امور عشایر اندیمشک در دست اجرا است.

پیمان جهانگیری اظهار داشت: امسال توجه به توسعه مناطق روستایی و ایجاد اشتغال، یکی از مهم‌ترین اهداف عمرانی شهرستان اندیمشک است و طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در این عرصه و با همکاری مسئولان شهری و استانی در حال اجرا بوده و به زودی شاهد بهره برداری از آنها در شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان این که جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی زمینه سازتوسعه اندیمشک و اجرای این طرح‌ها در شهرستان است، افزود: پیش بینی می‌شود به زودی، بیش از 10 طرح اقتصادی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک به بهره برداری می‌رسد تا گامی بلند در مسیر ایجاد اشتغال شهرستان با همکاریبخش‌های مختلف دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، برداشته شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که تقویت شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه تولید ملی مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح‌ها است، عنوان کرد: این طرح‌ها در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی و متناسب با نیازها وسیاست‌های اقتصادی کشور، تکمیل و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد تا شهرستان اندیمشک به یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی خوزستان شود.

ادارات اندیمشک به شبکه دولت الکترونیک متصل شدند

وی با اشاره به این که یکی دیگر از طرح‌های پیش بینی و اجرا شده در شهرستان و به جهت توسعه اندیمشک طرح اتصال ادارات اندیمشک به شبکه دولت الکترونیک است،گفت: با اجرای این طرح، بیش از 60 اداره شهرستان اندیمشک در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به شبکه دولت الکترونیک کشور متصل و همگام سازی شدند.

جهانگیری با بیان این که با اتصال ادارات شهرستان اندیمشک به شبکه دولت الکترونیک کشور سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه اداری تقویت می‌شود، گفت: با اجرای این طرح، هزینه‌های مربوط به تبادل اطلاعات کاهش و ایمنی خدمات حوزه اداری شهرستان بیش از گذشته تقویت و توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به این که، علاوه بر این اقدامات و به جهت توسعه عمرانی مناطق محروم شهرستان گام‌های مهم و جدی برداشته شده است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه مناطق روستایی و تأمین نیازهای عشایر شهرستان اندیمشک اجرای 54 طرح حوزه امور عشایر شهرستان اندیمشک، مورد توجه قرارگرفته است.

30 طرح از این خدمات عمرانی حوزه عشایر در شهرستان به بهره برداری رسید

فرماندار اندیمشک با بیان این که 30 طرح از این خدمات عمرانی، تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: 24 طرح حوزه عشایر شهرستان اندیمشک نیزبه زودی و درکم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد تا خدمات این حوزه، بیش از گذشته تقویت و عدالت در دسترسی شهروندان به خدمات عمرانی با سرعتی بیشتر، تأمین شود.

وی با اشاره به این که تمام این طرح‌ها با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی و استانی اجرایی شده است، ادامه داد :طرح ساماندهی روشنایی در 25 روستای فاقد دهیاری در بخش الوار گرمسیری اندیمشک از جمله خدمات دیگر این حوزه در شهرستان است.

جهانگیری بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در خرداد ماه امسال، طرح ساماندهی روشنایی در 5 روستای دیگر و فاقد دهیاری در بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیز به این مجموعه، افزوده شده تا شهرستان اندیمشک در حوزه خدمت رسانی به مناطق روستایی فاقد دهیاری به یکی از قطب‌های عمرانی استان تبدیل شود.

30 روستای بخش الوار گرمسیری از خدمات حوزه روشنایی برخوردار شدند

وی افزود: طرح های توسعه، اصلاح و بهسازی روشنایی 46 روستای دیگر شهرستان آغاز شده و تاکنون 30 روستای بخش الوار از خدمات این طرح بهره مند شده‌اند تا شاخص‌های حوزه روشنایی در مناطق مختلف شهری بیش از گذشته تقویت و توسعه گردید و رضایت شهروندان از اجرای این طرح‌ها بیش از گذشته، تأمین شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به این که اجرای 13 طرح آب رسانی و 20کیلومتر در روستاهای فاقد دهیاری از دیگر طرح‌های عمرانی اندیمشک در حوزه توسعه خدمات روستایی و عشایری است، ادامه داد: با اجرای این طرح، پیش بینی می‌شود اقتصاد روستایی در شهرستان تقویت و میزان مهاجرت شهروندان مناطق روستایی به شهر، کم‌تر شود.

وی گفت: طرح توسعه خدمات مخابراتی و تقویت شاخص‌های آن در بخش الوار گرمسیری و رفع مشکلات شهروندان در این حوزه و اجرای طرح گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی و سرعت در اجرای آن از جمله دیگر خدمات پیش بینی شده برای توسعه شهرستان در تمامی حوزه‌ها و مناطق است و به زودی شاهد بهره برداری کامل از آن‌ها، خواهیم بود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار