تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۶۶۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه آزاد اهواز چابک‌سازی می‌شود
دانشگاه آزاد اهواز چابک‌سازی می‌شودسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: چابک‌سازی‌، استفاده بهینه از منابع دانشگاه، افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای و اقتصاد دانش بنیان و ارتقا بهره‌وری کارکنان ‌از ‌برنامه‌های واحد اهواز در سال جاری است.

حجت‌الاسلام فرج‌اله براتی در حاشیه مراسم تقدیر از کارکنان برگزیده مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: دانشجویان ساعات بسیاری از روز خود را در دانشگاه‌ها سپری میکنند بنابراین می‌توان گفت که دانشگاه خانه دوم دانشجویان و دانش پژوهان است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور بوده و در طول 36 سالی که از زمان تاسیس آن می‌گذرد شاهد افتخارات مشهودی هستیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز علت کاهش درآمد دانشگاه آزاد را ریزش دانشجو عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد برای گذر از مشکل درآمدی راهکار مناسبی را تهیه و اجرا کرده و با حضور دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رییس دانشگاه، سیاستها و برنامه های تشویقی و حمایتی از پرسنل دانشگاه تدوین و اجرا شده است .

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تشویقی برای پرسنل بازخرید و بازنشستگی زودتر از موعد است و برنامه‌های رفاهی مناسبی برای پرسنل در نظر گرفته شده است.

براتی با بیان اینکه دانشگاه آماده دریافت طرح‌ها، ایده‌ها و برنامه‌های خلاق است، گفت: چابک سازی ، استفاده بهینه از منابع دانشگاه، افزایش درآمدهای غیر شهریه ای و اقتصاد دانش بنیان و ارتقا بهره وری کارکنان  را از دیگر برنامه های واحد اهواز در سال جاری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار