تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۶۶۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمهیدات سازمان آتش نشانی اهواز ویژه برگزاری نماز عید سعید فطر
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تمهیدات این سازمان را به منظور برگزاری ایمن نماز عید فطر تشریح کرد.

آتش پاد علی تراب پور با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته تامین ایمنی محلهای برگزاری نماز عید سعید فطر بر عهده سازمان آتش نشانی خواهد بود.

وی از آماده باش صددرصدی نیروها و ایستگاههای عملیاتی سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد و بیان کرد: آتش نشانان محلهایی که نماز عید فطر برگزار می شود را شناسایی و تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ خواهند کرد.

تراب پور افزود: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در مصلی و محلهای محوری برگزاری نماز و استقرار خودروهای عملیاتی در مساجد، حسینیه ها و مراکز مهم و عمده اقامه نماز عید سعید فطر از دیگر تمهیدات این سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در اماکن پرتردد شهر و دارای بار ترافیکی مانند خیابان سلمان فارسی، چهار راه امام خمینی، زیتون کارمندی، فلکه زیتون کارگری و فلکه لشگر نهضت آباد نیز از تمهیدات این سازمان برای روز عید سعید فطر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجرای گشتهای خودرویی توسط تیمهای اطفای حریق و واکنش سریع مجهز به سیستم پیشرفته تحت فشار (روت فایر)، تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های انتظامی ـ امدادی از جمله پلیس، اورژانس و هلال احمر از طریق سیستم یکپارچه مخابراتی، تعامل و همکاری با درخواست کنندگان و استقرار خودروهای عملیاتی در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن اقامه نماز عید نیز از دیگر تمهیدات است.

تراب پور در پایان از نمازگزاران درخواست کرد: ضمن همکاری با آتش نشانی در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی همزمان با دور شدن از محل، مراتب را سریعا به سامانه 125 اعلام کنند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار