تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۶۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات گلف خبر داد:
حضور مربی مطرح بانوان کشور در خوزستان برای استعدادیابی
رییس هیات گلف خوزستان، کشف استعدادها را یکی از مهمترین اهداف این هیات دانست و گفت: بر این اساس قصد داریم مربی مطرح بانوان کشور را برای استعدادیابی به استان بیاوریم. 

رضا علیجانی اظهار کرد: هیات گلف استان برای این که استعداد نوجوانان و جوانان خوزستانی در این رشته را کشف کند، در کنار سرمایه گذاری، صرف وقت و هزینه های اولیه، تمام توان خود را برای به نتیجه رسیدن این مهم به کار بسته است.

وی افزود: فرآیند استعدادیابی علمی را در دستور کار قرار داده‌ایم و فکر می‌کنم در کوتاه مدت بتوانیم نسل جدیدی را معرفی کنیم. در حال حاضر نباید به داشته‌های فعلی گلف استان اکتفا کنیم، چرا که لزوم ساختارسازی و توجه ویژه به رده‌های سنی پایه به خوبی احساس می‌شود.

رییس هیات گلف خوزستان با اشاره به حضور یک مربی با دانش بانوان در استان، گفت: در این زمینه با سرکار خانم فیروزه محمدزمانی یکی از قهرمانان سابق تیم ملی و تنها کاپ آور گلف بانوان کشور که هم اکنون از مربیان شناخته شده و پرآوازه در کشور است، مذاکراتی داشته ایم تا به اهواز و سراسر استان سفر کند و با برگزاری کلاس های آموزشی نفرات مستعد را کشف و پرورش دهد. حضور این مربی در استان باعث می‌شود که ما شاهد حضور بازیکنان و مربیان خوزستانی در تیم‌ملی باشیم و این یک فرصت بسیار خوب است که استعدادهای خوزستانی باید از آن به خوبی بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: همچنین از دیگر اهداف‌مان این است که این مربی از نزدیک استعدادهای خوزستانی را ببیند و بازیکنان ما راحت‌تر بتوانند در جمع گلف بازان برتر کشور قرار بگیرند.

علیجانی گفت: در این مدت هم اگر نتوانسته بودیم به این مهم بپردازیم به دلیل نبود فضا و تبلیغات لازم بود. در این راستا از روزهای آینده تبلیغات خود را به‌طور مستمر و دائم برای جذب علاقه مندان در سطح شهر انجام می‌دهیم. ما در ابتدای کار برای مدتی از علاقه‌مندان به گلف هزینه‌ای دریافت نمی کنیم و حتی وسایل و امکانات بازی را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09168064611 و 09163210656 تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار