تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۶۶۹۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کوی طالقانی دزفول منطقه ای محروم از امکانات شهری
اهالی کوی طالقانی (ولی آباد) دزفول از نبود امکانات شهری در این منطقه انتقاد کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به این منطقه محروم شدند.

کمبود فضای سبز ، اجرا نشدن طرح فاضلاب و ضعف در ارائه خدمات شهری از جمله مواردی است که اهالی این منطقه را رنج می دهد.

احمدرضا جعفری یکی از اهالی این منطقه گفت: با وجود اینکه کوی طالقانی ( ولی آباد ) از جمله مناطق پر جمیعت شهری دزفول است ولی امکانات آن متناسب با دیگر مناطق شهری نیست و اختلاف سطح خدمات نسبت به دیگر مناطق به خوبی قابل مشاهده است.

وی ضمن انتقاد از این موضوع گفت: متاسفانه مسئولان در ارائه خدمات به این منطقه تبعیض قائل می شوند و همواره هنگام ارائه خدمت به این منطقه اعتبارات پایان می یابد و امکان رسیدگی به مشکلات نیست.

این شهروند ساکن کوی طالقانی دزفول ادامه داد:2 سال پیش از سوی شهرداری دزفول پلاکاردی مبنی بر آغاز طرح آسفالت خیابانهای این منطقه نصب شد ولی با وجود تبلیغات صورت گرفته هیچ اقدامی برای آسفالت این منطقه صورت نگرفت این در حالی است که خیابانهای کوی طالقانی از نظر آسفالت وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و تردد در آنها مشکل است.

جعفری افزود: تاکنون پیگیری فراوانی برای رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابانهای کوی طالقانی انجام شده ولی شهرداری نبود اعتبار را علت اجرا نشدن طرح آسفالت در این منطقه عنوان می کند با این حال در چند سال اخیر شاهد آسفالت یک خیابان در نقاطی دیگر از شهر دزفول در چند نوبت بوده ایم.

هوشنگ نعمتی یکی دیگر از اهالی کوی طالقانی گفت: نبود فاضلاب در این منطقه پرجمعیت مشکلات زیادی برای اهالی ایجاد کرده و فاضلاب روباز بهداشت و سلامت اهالی به ویژه کودکان را به خطر انداخته است.

حسن زلقی از دیگر اهالی این منطقه نیز از چشم انداز نامناسب کوی طالقانی ناشی از ضعف زیر ساخت های شهری انتقاد کرد و گفت: در برخی خیابانهای کوی طالقانی تیر چراغ برق در وسط خیابان قرار دارد که علاوه بر حادثه خیز بودن چهره نامطلوبی به منطقه داده است.

مدیر آب و فاضلاب دزفول در خصوص مشکل فاضلاب کوی طالقانی گفت: 25 کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب کوی طالقانی و مدرس بین 280 تا 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

جمال الدین برفر افزود: اجرای فاضلاب این 2 منطقه شامل 2 ایستگاه پمپاژ ،خط انتقال و حدود 40 کیلومتر شبکه گذاری است که در حال حاضر در مرحله انعقاد قرارداد می باشد .

مدیر روبط عمومی شهرداری دزفول نیز گفت: برخی خیابانهای اصلی کوی طالقانی و مدرس اوایل پارسال آسفالت شدند ولی برای آسفالت دیگر خیابانها منتظر تامین اعتبار هستیم. 

محسن زرشناس گفت: در حال حاضر اولویت شهرداری اتمام پروژه های نیمه تمام و ضروری است و آسفالت خیابانها در سالجاری در صورت تامین اعتبار انجام می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر نبود اعتبار ، برخی خیابانها همچنان درگیر عملیات حفاری گاز و آب هستند و باید منتظر ماند تا حفاری دیگر دستگاه های خدماتی به پایان برسد سپس نسبت به آسفالت خیابانها اقدام کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
همین الانش هم عوارض و مالیات بقیه مناطق دزفول اونجا هزینه میشه
خونه های کوی طالقانی فرقشون با بقیه چیه؟ که نه سند میگیرن و نه پروانه ساختمانی و نه عوارض و مالیات میدن ؟؟
مت که بشخصه راضی نیستم عوارض مالیاتم در اونجا خرج بشه وقتی خیابان خونه ما 20 ساله آسفالت نشده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
سلام من اخه نمیدونم به کی ما باید بگیم ما توی خیابونمون اومدن جوی هامونو در اوردن و الکی رفتن بعد از چن روز که اومدن گفتن که دیگه بودجمون نمیرسه سرشون رو بپوشونیم اگر مجبورشون نمیکردیم باور کنین اصلا این کارو نمیکردن
درباره اسفالت خیابان های ولی اباد هم باید بگم کسانی هستند که نمیخواهند وضع منطقه ما خوب بشه و نمیخواهند که منطقه ما پیشرفت داشته باشه
:
:
:
آخرین اخبار