تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۶۷۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف محموله بزرگ کالای قاچاق توسط دریابانان ماهشهر
فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: محموله چهار میلیاردی کالای قاچاق توسط دریابانان ماهشهر کشف و ضبط شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار 'عبداله نظرپور' در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، هنگام کنترل شناور‎های عبوری، طی یک عملیات برنامه ریزی شده یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر سجافی در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناور 45 دستگاه یخچال، 50 دستگاه ماشین ظرفشویی و 60 دستگاه لباسشویی که بدون مجوز و قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود ، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در خاتمه با اشاره به دستگیری 6 متهم و توقیف یک فروند شناور در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دریابانان فرماندهی مرزبانی خوزستان، مستقر در پاسگاه شناوری ' خورزهره' از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر سال گذشته با تشدید اقدامات کنترلی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی استان، شناور تجاری حامل کالای خانگی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند و 6 نفر را در این رابطه بازداشت کردند.
:
:
:
آخرین اخبار