تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۶۷۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اتحادیه آبزی‌پروران خوزستان:
حل مشکل آب آبزی‌پروران صحت ندارد
رییس اتحادیه آبزی‌پروران خوزستان با بیان این‌که تولید ارتباطی با سیاسی بازی ندارد و مستقیما با معیشت و اقتصاد مردم ارتباط دارد، گفت: این‌که عنوان می‌شود مشکلات حل شده است، صحیح نیست و مشکلات آبزی‌پروران در بحث عدم تامین آب مورد نیاز آن‌ها همچنان پابرجا است. 

سید مصطفی موسوی با اشاره به مشکلاتی که در بحث تامین آب موردنیاز آبزی‌پروران استان وجود دارد، اظهار کرد: مشکلات آبزی‌پروران در بحث عدم تامین آب مورد نیاز آن‌ها همچنان پا برجا است و بسیاری از آبزی‌پروری‌های استان تعطیل هستند و این‌که عنوان می‌شود مشکلات حل شده است، صحیح نیست.

وی افزود: بسیاری از واحدهای آّبزی‌پروری در استان تعطیل و با بحران‌های جدی مواجه هستند. آنچه که عنوان می‌شود، مجوز آبگیری و تامین آب مورد نیاز آبزی‌پروران دریافت شده است، در عمل چیز دیگری است و آبزی‌پروری استان امسال ضربه مهلکی را به خود دیده و خواهند دید.

رییس اتحادیه آبزی‌پروران خوزستان با بیان این‌که امسال تامین آبی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: امسال آب بسیار کم است و بسیاری از مزارع آبزی‌پروری استان نیز با توجه به این شرایط تعطیل یا نیمه تعطیل هستند. اگر اداره کل شیلات به دنبال تامین خسارت‌های وارد شده به مزارع آبزی‌پروری باشد، شاید بتواند مقداری از درد آبزی پروران را کاهش دهد.

موسوی عنوان کرد: متاسفانه مسئولان فقط جنبه سیاسی کارها را می‌بینند اما واقعیت این است که تولید ارتباطی با سیاسی بازی ندارد و مستقیما با معیشت و اقتصاد مردم ارتباط دارد و اگر مشکلات حل نشود، روز به روز شرایط برای تولیدکنندگان و مردم سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید ارتباط بیشتری با مجموعه تولیدکنندگان داشته باشند، تا شاید شاهد حل مشکلات آن‌ها باشیم. مسئولان در اداره کل شیلات پیگیر مشکلات آّبزی‌پروران استان باشند تا در صورت امکان بخشی از خسارت‌های وارد شده به آبزی پروران را به کمک دولت به آن‌ها پرداخت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار