تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۶۷۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر هیات تاکید کرد:
نیاز خوزستان به یک سالن سرپوشیده تنیس
دبیر هیات تنیس خوزستان گفت: باتوجه به وضعیت آب وهوایی استان و وجود ریزگردها یک سالن سرپوشیده که تحت نظر هیات باشد، نیاز این رشته در خوزستان است. 

 عبدالامیر سوده در خصوص وضعیت تنیس استان، اظهارکرد: در حال حاضر سرمایه‌گذاری ما روی آموزش دخنران و پسران رده سنی زیر 10 سال است؛ در این راستا سال گذشته 40 نفر به صورت رایگان آموزش دیدند و امسال نیز قصد داریم این کلاس آموزشی را برای همین رده سنی برگزار کنیم. 

وی بیان کرد: رییس هیات برای رشد و گسترش تنیس خوزستان هزینه می‌کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های هدفمندی که وجود داشته است، یک تنیسور خوزستانی در اردوی استعدادیابی فدراسیون موفق شد به اردوی تیم‌ملی زیر 10 سال راه پیدا کند. به هر حال برنامه‌های آموزشی برای رده سنی پایه در دستور کار هیات است. 

دبیر هیات تنیس خوزستان با بیان این‌که با کمبود زمین‌های تنیس در اهواز مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر سه زمین تنیس داریم و طی بازدیدی که مسوولان فدراسیون داشتند، اعلام کردند در صورتی که تعداد زمین‌های تنیس اهواز در این استان به عدد شش برسد، ما می‌توانیم در شش ماه دوم سال که شرایط آب و هوایی بهتر است، میزبان مسابقات بین‌المللی باشیم.

وی تاکید کرد: اگر تعداد زمین‌های تنیس ببیشتر شود، زمینه رشد این رشته نیز بیشتر خواهد شد، ضمن این‌که رییس هیات قول داده است که یک زمین را برای فعالیت بانوان سرپوشیده کند. نیازمند حمایت آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هستیم و امیدوارم زمینی به هیات استان اختصاص پبدا کند. با بیشتر شدن تعداد زمین‌های تنیس می‌توانیم به بهتر شدن شرایط این رشته نیز امیدوار باشیم. 

سوده تاکید کرد: باتوجه به وضعیت آب وهوایی استان و وجود ریزگردها یک سالن سرپوشیده تنیس که تحت نظر هیات باشد، نیاز این رشته در خوزستان است که با داشتن این سالن می‌توانیم بهتر و بیشتر روی رده سنی پایه کار کنیم. 

وی عنوان کرد: با بیشتر شدن تعداد زمین‌های تنیس می‌توانیم فعالیت بیشتری داشته باشیم و همین موضوع نیزبه افزایش تعداد تنیسورهای استان کمک می‌کند و باعث می‌شود که خوزستان طی سال‌های آینده در کشور حرف برای گفتن داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار