تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۶۷۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط کارشناسان دامپزشکی در ماه مبارک رمضان صورت گرفت:
انجام بیش از 7 هزار مورد نظارت بهداشتی در خوزستان
خوزنیوز: ۷۶۲۵ مورد بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی درماه مبارک رمضان توسط کارشناسان دامپزشکی استان خوزستان صورت گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: درطول ماه مبارک رمضان اکیپ های بازرسی و کنترل بهداشتی ادارات دامپزشکی شهرستان در دو شیفت صبح و عصر بازرسی از اماکن تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را در استان انجام دادند که درهمین راستا تعداد ۷ هزار و ۶۲۵ نوبت بازدید از مراکز مختلف تحت پوشش به عمل آمد.

مصطفی کنارکوهی همچنین گفت: تعداد ۴۳ نفر از متخلفین به مراجع قضایی معرفی و تعداد ۵ مرکز نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی به علت تخلف بهداشتی پلمپ و مقدار ۳۶۷۵۱ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شدند.

کنارکوهی در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، انواع فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره های ۱۵۱۲ و ۳۳۳۶۹۱۲۱ و یا با ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع دهند.
:
:
:
آخرین اخبار