تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۶۷۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
400میلیارد ریال به دستگاه های اجرایی آبادان اختصاص یافت
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:400 میلیارد ریال اعتبار در سال 97 به ادارات و دستگاه های اجرایی آبادان از محل بودجه اختصاص یافت.

عزیزاله شهبازی افزود: اعتبار اختصاص یافته از محل تملک دارایی و سه درصد ارزش افزوده نفت است که با توجه به اولویت طرح ها بین دستگاه های اجرایی تقسیم شد.

وی افزود:با توجه به حجم و تعداد طرح های عمرانی بیشترین اعتبار به آبفار و راهداری شهرستان آبادان اختصاص یافت.

شهبازی به اختصاص اعتبار ویژه به شهرهای تابعه آبادان و مناطق روستایی اشاره کرد و بیان کرد:15 میلیارد ریال برای ساخت پارک هفت هکتاری شهر چوئبده و 10میلیارد ریال برای توسعه ی فضای سبز و بهسازی معابر اروندکنار در نظر گرفته شد.

فرماندار آبادان گفت:برای عمران روستاهای آبادان نیز 18میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وضعیت آب شرب و کشاورزی آبادان در نیمه دوم تیر بهتر می شود

شهبازی گفت:در بازدیدی که از روند اجرای سد خاکی مارد بر روی رودخانه کارون انجام شد مجری طرح از تکمیل این سد در تیر خبر داد.

وی افزود:هم اکنون 40 متر از اجرای طرح باقی مانده که نیاز است در انتقال مصالح مورد نیاز از اندیمشک برای اجرای این سد تسریع شود.

فرماندار آبادان گفت: با تکمیل این سدخاکی از پیش روی آب شور دریا به کارون جلوگیری و آب پشت سد نیز به رودخانه بهمنشیر منتقل می شود تا برای کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: با اجرای کامل خط دوم طرح غدیر به شهرستان های آبادان و خرمشهر در تیر مشکل شوری آب آشامیدنی این 2 شهرستان برطرف می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار