تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۶۷۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی سامانه هواداری برای تیم‌های لیگ برتری خوزستان
باشگاه‌های ورزشی مجازی و سامانه هواداری برای 4 تیم لیگ برتر استان خوزستان راه اندازی می‌شود.

علی حسین حسین زاده در جلسه هماهنگی ایجاد سامانه هواداری تیم‌های لیگ‌ برتری استان خوزستان، با بیان اینکه یک چهارم تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور مربوط استان خوزستان است، اظهار کرد: تمام سعی و توان خود را به منظور نگه داشتن این ظرفیت ورزشی برای استان خوزستان به کار گرفتیم و شخص استاندار وعده داده در تمام شرایط در کنار 4 تیم لیگ برتر باشند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ورزش در جهت ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در جامعه، گفت: با توجه به علاقمندی که در ورزش فوتبال وجود دارد شایسته است این ورزش به صورت منسجم مدیریت شده و از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت حمایت از 4 تیم لیگ برتر

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به وحدت و انسجام اجتماعی به عنوان یکی اهداف نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: با وجود برخی مشکلات موجود در جامعه می‌توان از مقوله ورزش در جهت وحدت بخشی استفاده کرد.

حسین زاده با تأکید بر نقش و اهمیت فضای مجازی در دنیا، عنوان کرد: از ظرفیت فضای مجازی می‌توان در تولید پیام‌های فرهنگی و حمایت 4 تیم لیگ برتر فوتبال استان بهره برد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های فرهنگی باید از طریق ورزش تدوام و مدیریت شود، گفت: برخی مسائل و تیرگی‌های حوزه ورزش را نباید برجسته کرد تا پیام منفی از استان مخابره نشود.

راه اندازی تیم باشگاهی الکترونیک

حسین زاده بیان کرد: به طور حتم در کنار مسائل و مشکلات زیست محیطی استان یک‌سری سنبل‌ها برای خلق افتخارات در استان وجود دارد که یکی از آنها مربوط به ورزش است که باید حمایت شود.

وی با اشاره به پیگیری راه‌انداری ورزش الکترونیک از طریق مجموعه استانداری خوزستان، گفت: با توجه به پیشتازی استان خوزستان در ورزش الکترونیک، انتظار می‌رود اولین تیم باشگاهی ورزش الکترونیک هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

حسین زاده افزود: با فراهم‌کردن شرایط و بسترهای مورد نیاز برای ورزش الکترونیک در کمترین زمان ممکن شاهد اولین مسابقه باشگاه مجازی باشیم.

راه اندازی سامانه هواداری در خوزستان

طیبه اسماعیلی مشاور فناوری اطلاعات استاندار خوزستان نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: با توجه به الگویی که برای 3 تیم لیگ برتر فوتبال شامل استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتور سازی وجود دارد ما نیز به دنبال راه حل پایدار برای حمایت از تیم‌های خوزستانی هستیم.

وی با اشاره به قرارداد شرکت ایرانسل با سه تیم استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی و ایجاد سامانه هواداری برای آنها، گفت: شرکت ایرانسل ظرف 3 سال موفق شد علاوه بر حل مشکلات هواداری این سه تیم، جایگاه این 3 باشگاه را به لحاظ جلب هواداران، مشارکت هواداران در پیروزی تیم‌ها و مسائل و اقتصادی آنها را مرتفع کند.

مسئول فناوری استانداری خوزستان بیان کرد: طی سفری به تهران به همراه استاندار از مدیرعامل شرکت ایرانسل درخواست کردیم باشگاه‌های خوزستان را نیز به سامانه اضافه کند که موافقت مدیرعامل شرکت ایرانسل مواجه شد.

اسماعیلی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد به منظور حمایت از تیم‌های خوزستانی تنها به خدمات شرکت ایرانسل اکتفا نشود و از تجارب موفق شرکتهای حوزه آی تی  تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر نیز استفاده کنیم.

محمد فرامرزی بابادی دبیر ورزشهای الکترونیک استان خوزستان نیز اظهار کرد: کل دنیا در حال حرکت به سمت ورزش‌های الکرونیک است؛ اگر تعداد هواداران ورزش‌های الکترونیکی از هواداران واقعی بیشتر نباشند کمتر هم نیستند.

کسب جایزه «میلیونر شو» دبی توسط تیم ورزش الکترونیک خوزستان

وی با بیان اینکه در حال حاضر در داخل کشور هیچ باشگاهی ورزش مجازی را آغاز نکرده  است، بیان کرد: بچه‌های اهواز مقام اول ورزش‌های الکترونیک جهان اسلام که در شیراز برگزار شده بود را کسب کردند.

دبیر ورزش‌های الکترونیک استان خوزستان افزود:  تیم ورزش الکترونیک انتخابی خوزستان در سال 96 رتبه سوم مسابقات لیگ کشوری را نیز کسب کرد.

فرامرزی بابادی با اشاره به قدرت تیم ورزش الکترونیک خوزستان، بیان کرد: در مسابقات ورزش الکترونیک «میلیونرشو دبی» که تمام دنیا در آن مشارکت داشتند و جایزه یک میلیارد و 500 میلیون تومان وجه نقد برای آن تعیین شد تیم خوزستانی موفق به کسب آن شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 47 باشگاه در دنیا به صورت رسمی و شالکه روم و  پارسی ژرمن به صورت اختصاصی ورزش‌های الکترونی را آغاز کردند؛ در خاورمیانه نیز تیم الهلال عربستان ورزش الکتروینک را استارت زده که در صورت بازی با تیم اهواز احتمال نتیجه گرفتن آن صفر است.

فرامرزی بیان کرد: راه اندازی باشگاه الکترونیک را به 4 تیم فوتبال لیگ برتری خوزستان پیشنهاد کردیم که در صورت اجرایی شدن، اولین باشگاه‌های الکترونیک کشور متعلق به خوزستان خواهد بود.

سامانه 3090 همراه اول با جذب 32 هزار کاربر موفق شد مبلغ یک میلیارد و 143میلیون 300هزار تومان برای تیم تراکتورسازی، با جذب 200 هزار کاربر مبلغ  11 میلیارد و 520 میلیون تومان برای باشگاه استقلال و با جذب 300 تا 400 هزار کاربر مبلغ 20 میلیارد و 160 میلیون تومان برای باشگاه پرسپولیس درآمد زایی کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار