تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با هدف مشارکت در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛
کانون پرورش فکری کودکان خوزستان با کتابخانه های عمومی خوزستان همکاری می کند
 مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: برای اجرای برنامه های فرهنگی کودک محور، برنامه های آموزشی با محوریت قصه خوانی و مهارت های ارتباطی و سایر برنامه های محتوایی تفاهم نامه ای منعقد گردد.

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با مسئول واحدهای ستادی، شنبدی مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان خوزستان با هدف مشارکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دیدار کرد.

در ابتدای این نشست شنبدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مشارکت جدی مردم در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خوزستان تقدیر کرد و گفت: یکی از دلایل مشارکت بالا در این جشنواره در استان علاقمند بودن مردم به شخصیت والای امام رضا(ع) است که که با مدیریت کتابخانه های عمومی خوزستان در سال گذشته این جشنواره به خوبی مورد توجه قرار گرفت.

شنبدی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با 52 مرکز فعال در هشتمین دوره مشارکت خوبی را خواهد داشت و با برنامه ریزی های صورت گرفته می توان نسبت به دوره قبل جهش قابل توجه ای داشته باشیم.

منصور کوهی رستمی مدیر کل کتابخانه های عمومی نیر ضمن تشریح هشتمین جشنوراه کتابخوانی رضوئی و گزارشی از هفتمین دوره جشنوراه عنوان کرد: نزدیکی و رسالت کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث تقویت روح نشاط و تعالی در حوزه خواندن و اثر گذازی مطلوب بر حوزه خواندن خواهد شد.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تجربه بالا که در حوزه کودک دارد و همچنین مربیان کارآمزموده می تواند در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوئی مشارکت خوبی را در استان به نمایش گذارد.

رستمی با بیان اینکه کانون و کتابخانه های عمومی می توانند برنامه های مستمری داشته باشند گفت: برای اجرای برنامه های فرهنگی کودک محور، برنامه های آموزشی با محوریت قصه خوانی و مهارت های ارتباطی و سایر برنامه های محتوایی تفاهم نامه ای منعقد گردد تا در کتابخانه های عمومی از تجربیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان استفاده کند.

شایان ذکر است در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوئی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشارکت خوبی داشتند.
:
:
:
آخرین اخبار