تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۶۷۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تب افزایش قیمت خودرو قیمت لوازم یدکی را بالا برد
رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: افزایش قیمت خودرو و شرایط بازار ارز تبی را به وجود آورده است که این تب بر قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز اثر کرده و باعث شده تا قیمت‌ها در این بخش نیز بالا بروند. 

محمود بازرگان اظهار کرد: قیمت لوازم یدکی خودرو از گذشته تا کنون شرایط خاص خود را داشته است. زمانی که در بازار شاهد کاهش عرضه قطعات به دلیل عدم واردات یا عدم تولید هستیم، قیمت قطعات افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر روال واردات قطعات و یا تولید آن‌ها شرایط عادی داشته باشد، هیچ مشکلی در بحث قیمت‌ها به وجود نمی‌آید و قیمت‌ها در بازار افزایش پیدا نمی‌کنند.

رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز تصریح کرد: در حال حاضر نیز قیمت قطعات و لوازم یدکی که به صورت عام استفاده می‌شوند، مناسب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما در خصوص برخی قطعات که ممکن است در بازار کم باشد، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

بازرگان عنوان کرد: تا شرایط عادی در بازار به وجود نیاید، نمی‌توان شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار بود. در گذشته نه چندان دور فروشندگان مجبور بودند قطعات خود را حتی با قیمتی مناسبتر از حق قانونی سود خود به فروش برسانند تا نقدینگی داشته باشند اما اکنون با وضعیت بازار شرایط به این شکل نیست و در صورت کمبود قطعات، قیمت‌ها به شدت بالا می‌رود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت خودرو و شرایط بازار ارز، تبی را به وجود آورده است که این تب بر قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو نیز اثر کرده و باعث شده تا قیمت‌ها در این بخش نیز بالا بروند.

رییس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز خاطرنشان کرد: افزایش قیمت خودرو و شرایط بازار ارز اثر واقعی بر روی افزایش قیمت‌ها ندارند اما با توجه به تبی که به وجود آورده‌اند، باعث افزایش قیمت قطعات خودرو شده‌اند. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
خداراشکر هم هیچ قانون و بازرسی هم نیست،که هرکی بخواد برا خودش قیمت تعیین میکن
:
:
:
آخرین اخبار