تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۶۷۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:
قصور پزشکی در مرگ کودک خرمشهری صورت نگرفته است
 مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: در مرگ کودک خرمشهری هیچگونه قصور پزشکی در بیمارستان صورت نگرفته است.

فرشید بهشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده کودک تازه درگذشته خرمشهری افزود: این کودک پیش از مراجعه به بیمارستان سه بار به مطب پزشکان بخش خصوصی مراجعه داشته که بار آخر به علت بدحال بودن، شوک ناشی از کم‌آبی شدید بدن و کاهش سطح هوشیاری و اختلال تنفسی توسط پزشک، به بیمارستان ولیعصر(عج) ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه شرایط بد بیمار به صورت تلفنی به رئیس بیمارستان نیز اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از مراجعه بیمار به اورژانس، بلافاصله به اتاق احیاء اعزام شد و با وجود اینکه به دلیل شوک شدید، رگ های محیطی مشخص نبود، اقدامات درمانی به سرعت شروع می‌شود که در این هنگام به علت اسیدوز شدید و پتاسیم خون بالا به رغم تلاش زیاد کادر درمانی، کودک فوت می‌شود.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به مطالب کذب منتشر شده در فضاهای مجازی در خصوص فوت این کودک تصریح کرد: به رغم ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان خرمشهری، طرح مطالبی نادرست به جز دلسردی کادر درمان بیمارستان نتیجه‌ای را در بر ندارد.

بهشتی گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) به لحاظ ارائه خدمات درمانی یکی از بیمارستان های پیشرو در منطقه بوده و آمار و شاخص های بهبود یافتگان، تعداد اعمال جراحی، تعداد معاینه بیماران در کلینیک فوق تخصصی شهید عسگری‌زاده، تعداد سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی‌های انجام شده و کاهش آمار سزارین و غیره نشانه اعتماد مردم و شاهد این ادعا است.

وی در پایان افزود:  واحد شکایات و روابط عمومی بیمارستان ولیعصر(عج) و شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همه‌روزه در خدمت همشهریان بوده  تا با پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود، ما را در ارائه خدماتی بهتر یاری کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار