تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۶۷۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه هندیجان استعفا داد
امام جمعه هندیجان استعفا دادامام جمعه هندیجان در پایان نماز جمعه امروز ضمن اعلام خبر استعفای خود به دلیل 'مشکلات شخصی' ، با مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

حجت الاسلام احمد ساری اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته هندیجان با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری این قوه مرجع و پناهگاه مردم است و هیچ مقامی حق دخالت در امور آن را ندارد زیرا دستگاه قضایی پاسدار حقوق مردم است.

وی با تقدیر و تشکر از ملی پوشان فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه ادامه داد: درخشش ملی پوشان در این دیدارها موجب رضایت مقام معظم رهبری شده است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

ساری اصل در ادامه با بیان اینکه تا کنون 15 سال در سنگر امام جمعه و در شهرهای مختلف خدمت کرده است افزود: هر آغازی، پایانی دارد و بنده به دلیل دوری از محل سکونت والدین(اهواز) توفیق خدمت حداکثری به آن ها تاکنون برایم مقدور نبوده و با توجه به اینکه پدر و مادر بنده نیاز به مراقبت دارند ضمن تحویل استفعای خود به شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان به یکی از حوزه های فعالیت در شهر اهواز منتقل خواهم شد تا ضمن ادامه خدمت به مردم در مسیری نزدیک تر، توفیق خدمت به والدین را نیز کسب نمایم.

وی با تقدیر و تشکر از مردم،اعضای شورای تامین،خبرنگاران،هیات های مذهبی،طلاب و مسئولان ادارات دولتی ادامه داد: یکی از بهترین دوران خدمت اینجانب در هندیجان و در کنار مردم خون گرم و ولایی این شهرستان بوده است.

حجت الاسلام احمد ساری اصل از سال 95 به عنوان امام جمعه شهرستان هندیجان معرفی شده بود.

شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار