تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۶۷۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام معاون سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند به مناسبت‌ روز اصناف:
اصناف با جذب گردشگر خارجی باعث رونق اقتصادی منطقه شده اند
اصناف با جذب گردشگر خارجی باعث رونق اقتصادی منطقه شده اندمعاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، تلاش اصناف این منطقه در جذب گردشگران خارجی را باعث رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر دانست.

در پیام سید علی موسوی به مناسبت اول تیرماه روز اصناف آمده است: اولین روز تیرماه در هر سال فرصت مناسبی است تا از خدمات و جایگاه ویژه قشری بزرگ و تاثیر گذار در عرصه های مختلف انقلاب و اقتصاد تجلیل و قدردانی به عمل آید. قشری که با حمایت همه جانبه خود سهمی بزرگ در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته و دارد.

در این پیام عنوان شده است: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری به این قشر جامعه است. اصناف متعهد و خدوم منطقه آزاد اروند در کنار پرداختن به فعالیت های اقتصادی و کسب و کار، همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کرده اند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرده است: اینجانب با گرامیداشت سال حمایت از کالای ایرانی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صفوف شریف شهرهای آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف جهت رفاه حال شهروندان به ویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار و ارائه خدمات مناسب جهت جذب گردشگران خارجی که باعث توسعه و رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر گردیده تشکر و قدردانی می نمایم.

در این پیام آمده است: امید است جامعه بزرگ اصناف و بازاریان آبادان و خرمشهر با همت و پشتکاری بی بدیشان، رویکرد خنثی سازی بر فشارها و تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته و شاهد اقدامات شایسته و ارزنده ای در جهت رشد و توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی از سوی آنان باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار