تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۶۷۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:
استعدادیابی در همه رشته‌های ورزشی اولویت نخست خوزستان در تابستان امسال
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در فصل تابستان و ایام فراغت نوجوانان و جوانان، به استعدادیابی در همه رشته‌های ورزشی توجه خاصی داریم.

ابراهیم نصیری اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان تمام اراده و تلاشش این است که چرخ ورزش و ساختار آن پویا و شاداب باشد و جذب حداکثری همیشه مدنظر ما است. همیشه اولویت و تأکید ما به هیئت‌های ورزشی توجه به بحث استعدادیابی است و حالا که به فصل تابستان و ایام فراغت نوجوانان و جوانان رسیده‌ایم، تلاش کرده‌ایم تمام ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و به‌ویژه اماکن ورزشی را حتی تا ساعات پایانی شب فعال نگه داریم.

وی افزود: ارتقاء سطح بهره‌وری و فراهم کردن امکانات ورزشی در فصل تابستان، نتیجه‌اش قطعا به کشف استعدادها می‌انجامد و در این راستا تأکید داریم باید فضایی فراهم باشد که از بین بیشترین تعداد ورزشکاران نوجوان و جوان خوزستانی، بهترین‌ها به‌عنوان استعداد کشف و انتخاب شوند تا روند پرورش آن‌ها نیز پیگیری شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: در زمینه استعدادیابی، تفاهم‌نامه همکاری گسترده‌ای با اداره کل آموزش و پرورش داریم. همچنین در همه هیئت‌های ورزشی کمیته استعدادیابی را فعال کرده‌ایم و از هر هیئت‌ خواسته‌ایم نمایندگان این کمیته را به ما معرفی کنند تا در بازه‌های دو سه ماهه، عملکرد این کمیته را از مسئول مربوطه دریافت و بررسی کنیم.

نصیری درباره نحوه نظارت اداره کل به عملکرد هیئت‌های ورزشی و برخی کم‌کاری‌ها در این زمینه، بیان کرد: هر جا که دیدیم هیئت‌های ورزشی فعالیت لازم را نداشتند، یا از نظر فنی و مدیریتی کارایی لازم را نداشتند و یا حتی پیشکسوتان و ورزشکاران آن رشته، از وضعیت آن هیئت ناراضی بودند، دست به تغییرات زدیم و به مسائل آن هیئت ورود کردیم و گاهی با تذکر و گاهی با جابجایی سعی در حل مشکلات هیئت‌های ورزشی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: قطار ورزش خوزستان رو به جلو در حال حرکت است و از هیچ هیئت ورزشی کم‌کاری را نمی‌پذیریم و اجازه نمی‌دهیم در حرکت ورزش استان خللی به‌وجود بیاید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار