تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۶۷۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف 46 کیلو گرم حشیش در آبادان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان آبادان خبر داد. 

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله امیری در بیان جزئیات این خبر گفت : در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با تولید کنندگان و فروشندگان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت چند سوداگر مرگ در شهرستان آبادان موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم موفق به شناسایی و دستگیری 2 سوداگر مرگ در مخفیگاهشان شدند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ که بوسیله آن مواد مخدر جابجا می کردند را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پایان با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد فروش و توزیع مواد مخدر مذکور را در سطح شهرستان آبادان داشتند که با تلاش و هوشیاری پلیس نیت شوم آنان ناکام ماند، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار