تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم نه به خوزستان آمد و نه اجازه داد بازیکنان جدید بیایند
بابادی: بازیکنان شمالی نفت مسجدسلیمان از بازیکنان خوزستانی بیشتر هستند!
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در این دو هفته وقت زیادی را از دست دادیم و باید تصمیمی بگیریم که تیم بیشتر از این ضرر نکند.

کیوان بابادی در خصوص استعفای محمود فکری از نفت مسجد‌سلیمان، گفت: آقای فکری استعفای کتبی به ما نداده و در یک مصاحبه خبر از کناره‌گیری داده است ما امروز چند بار با او تماس گرفتیم اما پاسخ تماس‌های ما را نداد، ما تا اینجا هم طبق خواسته نظر سرمربی تیم بازیکنان را جذب کردیم و هر بازیکنی را که مدنظر داشت به خدمت گرفتیم،  البته از او خواستیم تا نگاهی هم به فوتبال خوزستان داشته باشد و از ظرفیت‌های این استان استفاده کند.

وی ادامه داد: اینکه آقای فکری گفته ما به او بازیکن معرفی کردیم را رد می‌کنم ما به هیچ عنوان هیچ بازیکنی را به او معرفی نکردیم اما انتظار داشتیم که از ظرفیت‌های استان خوزستان بیشتر استفاده کند که این هم حق طبیعی ماست، اما متأسفانه در تیم فصل گذشته ما فقط میلاد میداودی، عسگری و یک بازیکن دیگر از استان خوزستان هستند و این یک ضعف است که با وجود پتانسیل بالای استان خوزستان فقط سه بازیکن از این استان در تیم نفت مسجدسلیمان فعالیت کند. با این همه ما شاهد بودیم که بازیکنان شمالی از بازیکنان خوزستانی در تیم بیشتر بود واین خوب نیست که در یک تیم خوزستانی بازیکنان شمالی بیشتر از بازیکنان بومی باشند. ما کسی را به آقای فکری معرفی نکردیم اما این حق را داریم که بر روی مسائل کیفی تیم نظارت کنیم.ما برای فکری بلیت گرفتیم تا به خوزستان بیاید و تمرینات را آغاز کند اما نه خودش آمد و نه اجازه داد بازیکنان جدید به خوزستان بیایند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: باید تصمیمی بگیریم که تیم بیشتر از این ضرر نکند، در این دو هفته یک روز بحث بود که به تیم می‌آیم و یک روز بحث بود که نمی‌آیم و باید تصمیمی بگیریم که بیشتر از این ضرر نکنیم چرا که در همین مدت هم وقت زیادی از دست دادیم.من باز هم تأکید می‌کنم که ما هیچ بازیکنی را به سرمربی تیم معرفی نکردیم و تنها انتظار داشتیم که از بازیکنان باکیفیت بومی بیشتر استفاده شود و این خواست مردم مسجدسلیمان و مسئولان استانی بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار