تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۶۷۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور استاندار خوزستان
کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به 7روستای فاقدآب شهرستان‌باوی
آیین کلنگ زنی پروژه آبرسانی به 7 روستای فاقد آب شهرستان باوی با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب روستایی استان خوزستان استاندار خوزستان گفت: همه سعی و اهتمام دولت بر آن است تا خدمات و امکانات در مناطق محروم و روستایی بنحو مطلوب و عادلانه انجام پذیرد.

غلامرضا شریعتی افزود: امید است با انجام و بهره برداری از چنین پروژه های عمرانی در مناطق روستایی و محروم در جهت بست عدالت و توزیع عادلانه درآمد در کشور تلاش نماییم.

وی ادامه داد: از تمرکز صرف مبالغ و بودجه ها در مناطق پر جمیت می بایست خودداری کنیم، تلاش باید در راستای توزیع عادلانه و منطقی اعتبارات و هزینه ها در مناطق روستایی و محروم نیز صورت گیرد.

شریعتی بیان کرد: همه عزم و تلاش مان می بایست در راستای ارایه خدمات و امکانات در مناطق محروم و روستایی باشد تا اهالی شریف روستایی نیز به سهم و حق خود دست یابند که اگر اینکار صورت پذیرد قطعا پراکندگی جمعیت، حاشیه نشینی و مهاجرت از روستا به شهرها انجام نمی شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت ابو فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: پس از اینکه کلیه روستاهای شهرستان کارون از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند، تا هفته دولت جشن بهره مندی کلیه روستاهای شهرستان باوی از نعمت آب شرب پایدار نیز برگزار خواهد شد.

درویشعلی کریمی ادامه داد: جشن بهره مندی کلیه روستاهای شهرستان باوی از نعمت آب شرب پس از پروژه آبرسانی به 7 روستای ام السراجینه و دو روستای نگازه بزرگ و کوچک تا هفته دولت برپا خواهد شد.

وی افزود: جا دارد از کلیه تلاشگران خدوم مجموعه آبفاروستایی خوزستان که علیرغم همه مشکلاتی که در دریافت حقوق و مزایای خود دارند اما بصورت شانه روزی و مستمر درحالب خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی هستند تشکر و قدردانی کنم.

کریمی خاطرنشان ساخت: آب شرب 7 روستای ام السراجینه، کائدیه، گارگه، کهیش، بیت مطیلب، بحیر علیا و بحیر سفلی با کارگزاری 20 کیلومتر خط انتقال و 25 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان بیان کرد: پروژه آبرسانی به 7 روستای ام السراجینه با اعتباری افزون بر 9 میلیارد تومان و از محل صندوق توسعه به بهره برداری خوماهد رسید.

وی یادآور شد: این 7 روستا 775 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 819 نفر را تحت پوشش دارند که ظرف مدت 2 ماه آینده از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

گفتنی است در حال حاضر آب شرب مورد نیاز اهالی شریف 7 روستای ام السراجینه از طریق تانکر سیار تامین می شود.
:
:
:
آخرین اخبار