تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۶۷۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان:
کارفرمایان خوش حساب فقط تا دهم تیر ماه فرصت دارند
محمود یارعلیزاده در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: کارفرمایان خوش حساب تامین اجتماعی فقط تا دهم تیر ماه فرصت دارند تا از 100 درصد بخشودگی جرایم بیمه ای بهره مند گردند. 

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با اعلام اینکه طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در راستای حمایت از کارفرمایانی است که در حوزه تولید و خدمات اعم از بخش دولتی ، خصوصی و دیگر دستگاههای اجرایی فعالیت دارند در طول سه سال متوالی اجرا شده است و امسال نیز این طرح از دهم اردیبهشت ماه سالجاری آغاز گردیده و تا دهم تیرماه نیز ادامه دارد.

یارعلیزاده با اشاره باینکه این قانون فرصت بسیار خوبی را برای صنایع و کارگاههای استان که با مشکلات عدیده ای روبرو هستند فراهم نموده است تصریح کرد: با تمهیدات بعمل آمده و جلسات متعدد با رؤسای واحدهای تابعه با تمام توان از کارفرمایان استقبال نموده و امیدواریم در این فرصت باقیمانده این عزیزان بتوانند ازمزایای بخشودگی جرایم بیمه ای برخوردار شوند .

یارعلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بار دیگر از تمامی کارفرمایان بویژه کارگاههای بزرگ استان از جمله گروه ملی صنعتی فولاد ، شرکتهای کشت و صنعت ، شهرداریها و اتوبوسرانی شهرستان اهواز دعوت می کنم تا به این طرح بعنوان یک فرصت برای دستگاه متبوع خود نگاه کنند.
:
:
:
آخرین اخبار