تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد:
اختصاص ۸ پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان شادگانی
سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان گفت: آموزش و پرورش شهرستان شادگان هشت پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان نظر گرفته است.

سعید حاجیان شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی اصولی داشته باشیم و همه دستگاه های متولی به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش رسالت مهمی بر عهده دارد و این شورا به مثابه نهادی تصمیم ساز در نظام آموزش و پرورش دارای اهمیت به سزایی است و مسئولان باید تعامل خود را با این نهاد تقویت کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: با توجه به اینکه مدارس در تابستان تعطیل و دانش آموزان فرصت مناسب برای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و تفریحی دارند، برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند به منظور افزایش سطح علمی و آگاهی دانش آموزان در پایگاه های اوقات فراغت در شادگان صورت گیرد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کرد: متولیان امر اوقات فراغت و مسئولان ادارات شهرستان تمام امکانات خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت به کار گیرند.

حاجیان درپایان گفت: کانون های امام خمینی (ره)، شهید رجایی، دارالقران پسرانه و دخترانه، دبستان های عدل، معرفت بوزی، خدیجه کبری دارخوین و پایگاه کارشناسی تربیت بدنی از جمله پایگاه های تابستانه زیر نظر اداره آموزش و پرورش شادگان هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار