تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۶۷۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
بخش مهمی از مجوزهای بندر خشک اندیمشک صادر شد
فرماندار اندیمشک گفت: بخش مهمی از مجوزهای بندر خشک اندیمشک صادر و پس از احداث آن، گامی مهم برای توسعه و صادرات برداشته خواهد شد.

پیمان جهانگیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اندیمشک و بهره‌برداری از قطار ریل‌ باس اندیمشک - درود عنوان کرد: نقش مهم راه‌آهن جمهوری اسلامی در توسعه پایدار بر کسی پوشیده نبوده و راه‌آهن با کیفی‌سازی خدمات گامی بلند برای توسعه برداشته است.

وی افزود: راه‌آهن در توسعه خدمات رفاهی و نیز توسعه همه‌جانبه، رونق اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی و نیز کالا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده نقش مهم را خود را برای توسعه شهرستان با توان بیشتری ادامه خواهد داد.

فرماندار اندیمشک گفت: بخش مهمی از مجوزها در ارتباط با بندر خشک در اندیمشک صادر و پس از احداث آن گامی مهم برای توسعه و صادرات محصولات و کالا با توجه به دسترسی به مرزهای بین‌المللی برداشته خواهد شد.

وی، ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل بار و مسافران را یک دستاورد بزرگ نامید و تصریح کرد: با افتتاح قطار ریل باس اندیمشک  - درود و ارتقای خدمات در این محور، شاهد رضایتمندی شهروندان و مسافران خواهیم بود.

جهانگیری  افزود: با مطالعه و نیازسنجی باید شرایط مناسب برای ارائه خدمات را فراهم و از ظرفیت‌های موجود در جهت رضایتمندی شهروندان استفاده کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ما که همه جای کشورمون خشکه اینهم یه طرح جدید برای سرکار گذاشتن خلق الله وحذب اعتبارات از بیت المال فلک زده
mansur
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
خدا کنه که بشه اما این بندر خشک علی الظاهر بیشتر باید تو بحث واردات موثر باشه که فعلا ً تمام شهر ها و مناطق مرزی به عناوین مختلف درگاه واردات شدندبنظر میرسه این هم از آن دست کارهای غیر کارشناسی است که تو کشور تعداد زیادی از اون نیمه کاره رها شده به عنوان مثال مناطق متعدد ویژه آزاد و اقتصادی ناموفق یا مجتمع های پتروشیمی بر روی خطوط لوله اتیلن غرب ، دنا و مرکز که همه به دلیل مشکل تامین آب و ..... رها شده اند و پس از سالهای متمادی فقط یک فنس و تابلو و....دارند منجمله پتروشیمی اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار