تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۶۸۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جعفرزاده ایمن آبادی:
وزیر نیرو حداقل ۲ روز در خرمشهر و آبادان مستقر می شد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی باانتقاد از عملکرد دولت برای مدیریت آب خرمشهر و آبادان تاکید کرد: حق بود وزیر نیرو مدیر آب خود را عزل می کرد و ۲ روز در این شهر مستقر می شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به وضعیت آب آبادان و خرمشهر اظهار داشت: نمی خواهم بگویم که دولت باید در این دو شهر حضور پیدا می کرد اما حق بود که وزیر نیرو دو روز به آبادان و خرمشهر می رفت، مگر چه اتفاقی می افتاد که نرفت؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: باید دو روز ستاد وزارتخانه نیرو در آبادان و خرمشهر مستقر می شد و در بین مردم حاضر می شدند آنها هم ایرانی هستند و نباید فراموش کنیم که آنها هشت سال زندگی شان را در جریان جنگ تحمیلی از دست دادند.

با الفاظ بازی نکنید مردم آب شرب می خواهند

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: این درست نیست که از تهران بگویند تا 15 روز دیگر شرایط درست می شود، باید در محل حاضر می شدند و برای مردم توضیح می داند که در چه وضعیتی قرار دارند و برای بهبود شرایط به چه امکانات از جمله بودجه و زمان نیاز دارند.

وی با انتقاد از اطلاع رسانی برای آبرسانی به مردم خوزستان، اظهار داشت: با الفاظ و کلمات بازی می کنند و لیستی 16 موردی از انواع آب ها نام می برند، در آخر هم متوجه نشدیم قرار است کدام به دست مردم برسد، مردم آبی می خواهند که قابل شرب باشد.

مردم ناراحت را آشوب گر می نامند

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ناراحتی مردم از وضعیت آب، بیان داشت: بعد از چند روز آشوب و ابراز ناراحتی از سوی مردم آنها را آشوب گر می نامند، نمی خواهم بگویم در حق آنها ظلم شد اما در حق مردم خوزستان هم لطف نشد، خرمشهر 8 سال خونین شهر بود؛ اما الان آب ندارد، صحنه هایی از آنجا می بینیم که بسیار ناراحت کننده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: اردکانیان باید مدیر آب خود را عزل می رکد و چهار نفر را به خط می کرد، این سوال مطرح است که تا امروز استانداران، فرماندارن و مدیران خوزستان چه کار می کردند که اوضاع آب به این وضعیت رسیده است.

فروش آب دروغ نبود

وی با اشاره به شایعه فروش آب به کویت، گفت: باید شایعه فروش آب برای مردم توضیح داده می شد البته معلوم شد خیلی هم دروغ نبوده در توضیحات عنوان شد که پروژه فروش منتفی شده است یعنی فروشی بود که منفی شده است.

اشرافی گری عامل شکاف مردم و دولت است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه تحرک در نیم دولت کم است، اظهار داشت: شکاف بین دولت و ملت زیاده شده است اشرافی گری یکی از دلایل آن است باید مقداری روحیه مردم را به خود تزریق کنند و بین مردم حضور پیدا کنند و به جای اینکه رسانه های خارجی راهکار ارائه دهند باید خودمان  مسائل را حل کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
از اينكه باحرف هم از خوزستان حمايت كرد ممنون




ولي ما دوست داريم عملي هم اقدام كنند و محيط زيست خوزستان رو به 50سال قبل برگردونند
:
:
:
آخرین اخبار