تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۶۸۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوک مصرف، بسیاری از مناطق خوزستان را بی برق کرد
مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان گفت: شوک مصرفی وارد شده به تجهیزات برق در یکی از پست های اصلی فوق توزیع اهواز باعث خاموشی برق در برخی نقاط خوزستان شد.

محمود دشت بزرگ اظهار داشت: وارد آمدن فشار زیاد همراه با دمای بسیار بالا باعث ترکیدگی یکی از تجهیزات پست برق شده و برخی نقاط استان را بی برق کرد.

وی افزود: در حال حاضر برق بسیاری نقاط از طریق دیسپاچینگ وارد شبکه شده و به زودی برق دیگر نقاط نیز وارد مدار می شود.

مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان با بیان این که حجم بالای مصرف برق باعث از کار افتادن تجهیزات برق شده، عنوان کرد: از مشترکان خوزستانی می خواهیم مدیریت مصرف را جدی بگیرند زیرا اضافه مصرفی نسبت به توان شبکه، باعث وارد آمدن خسارت به شبکه برق و از مدار خارج شدن آن می شود.

گفتنی است عصر روز چهارشنبه برق بسیاری از نقاط استان از جمله اهواز، شوشتر، حمیدیه، کوت عبدلله، دزفول و اندیمشک به صورت گسترده قطع شد.

چراغ های راهنمایی سطح شهر اهواز و برخی نقاط مانند بازار اهواز، پادادشهر، طالقانی، بهارستان، مجاهد، معین زاده و فرهنگ شهر نیز برای ساعتی با بی برقی روبرو بودند.

ادارات شهرستان اهواز روز چهارشنبه به دلیل پیش بینی دمای 53 درجه ای، تعطیل اعلام شده بود. دمای روز چهارشنبه شهر اهواز در زیرآفتاب تا 65 درجه عنوان شده است.

همچنین از ماه گذشته با هدف مدیریت مصرف برق ساعات اداری استان خوزستان به 12 کاهش پیدا کرده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
آقا از شوك گذشت آور دز بود تمام وسايل برقي مردم سوخت ؟ كي جوابگو توي اين گرواني وسايل برقي ؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار