تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۶۸۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
شهرستان شادگان میزبان خدام حرم رضوی می شود
امام جمعه شادگان بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه ‌تر برنامه‌های دهه کرامت در شادگان تاکید کرد و گفت: شهرستان شادگان میزبان خدام حرم رضوی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی عصر امروز در جلسه دهه کرامت این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک و با سعادت دهه کرامت اظهار کرد: در این ایام شاهد دو مناسبت بسیار برجسته همچون میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هستیم که هر کدام به نوبه خود از اهمیت به سزایی برخوردار هستند.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن ها و اعیاد، صرفا به اجرای برنامه خلاصه نشود و باید از این فرصت ها برای ارتقای معارف و معرفی الگوهای بی نظیری که اهل بیت(ع) در اختیار ما گذاشته اند،استفاده شود.

حجت الاسلام شرفی یادآور شد: شهرستان شادگان در این دهه میزبان خادمین و سفیران امام رضا(ع) و پرچم متبرک حرم مطهر خواهد بود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای استقبال از این کاروان، گفت: این استقبال برگ زرین دیگری بر مهمان نوازی و ارادت مردم این شهرستان به اهل بیت (ع) رقم خواهد زد.

حجت الاسلام شرفی عنوان کرد: حضور این کاروان به همت و تلاش ستاد مردمی برگزاری مراسمات دهه کرامت شهرستان شادگان صورت می گیرد.

وی گفت: این کاروان مانند سالیان قبل از مراکز بیمارستان، گلزار شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرده و با توزیع بسته های فرهنگی به عنوان سوغات کاروان مورد استقبال قرار می گیرند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار