تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۶۸۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره پوستر و نقاشی کودک روشنا برگزار می‌شود
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان جشنواره پوستر و نقاشی کودک روشنا را برگزار می کند. 

کامران حدادی، دبیر جشنواره پوستر و نقاشی کودک روشنا اظهار کرد: امروزه صنعت برق به عنوان یکی از ارکان اصلی و فراهم کننده بستر لازم برای زیر ساخت های توسعه هر کشوری نقش اثرگذار خود را ایفا می کند.

وی ادامه داد: اهمیت این صنعت در استان خوزستان به واسطه وجود صنایع بزرگ، شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی و سایر ویژگی ها، دو چندان است؛ به طوری که حتی تصور زندگی بدون برق سخت و گاه غیرممکن می شود.

دبیر جشنواره پوستر و نقاشی کودک روشنا بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به عنوان دومین متولی تامین و توزیع برق در کشور با درک صحیح نقش و جایگاه و موقعیت این صنعت ممتاز، تلاش خود را به کار گرفته تا علاوه بر اقدام های فنی و تخصصی برای پایداری شبکه برق، به رسالت اجتماعی و فرهنگی خود نیز عمل کند.

وی افزود: در همین زمینه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با هدف فراهم آوردن زمینه مناسب برای تعامل اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و استفاده از زبان گویای این قشر فرهیخته جامعه تلاش دارد تا مسایل و چالش ها و فرصت های پیش روی این صنعت را از این طریق منعکس نماید.

حدادی بیان کرد: جشنواره پوستر و نقاشی کودک فرصت بسیار مناسبی است تا ضمن همکاری صنعت برق و هنرمندان، زمینه حمایت از آثار، کشف استعدادها و تقدیر از فعالان این حوزه فراهم شود و امید است در این حرکت فرهنگی که با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار می شود، گامی هر چند کوچک برای اعتلای بیش از پیش صنعت برق و نقش اجتماعی آن برداشته شود.

جشنواره پوستر و نقاشی کودک روشنا در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می شود که در بخش کودک به صورت نقاشی با موضوعات چگونه صرفه جویی کنیم، ساعات اوج مصرف، مصرف بهینه و آینده و انرژی است. این جشنواره در بخش بزرگسال نیز به صورت پوستر با موضوعات آینده و انرژی، ساعات اوج مصرف، مصرف بهینه و برچسب انرژی برگزار می شود. 

علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، واحد روابط عمومی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دبیرخانه (33331058-061) تماس حاصل کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار