تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۸۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق به عنف و شرور حرفه‌ای دزفول
فرمانده انتظامی دزفول  از دستگیری سارق شروری که با سلاح سرد اقدام به سرقت به عنف‌ می‌کرد، در یکی از  مناطق صعب‌العبور استان همجوار خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در نقاط مختلف شهرستان دزفول تدابیر عملیاتی جهت دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کارماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به اهمیت موضوع افزود:  تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با روش‌های نوین کشف جرم برای به دام انداختن سارقان به کارگیری شد که در این راستا ماموران انتظامی موفق شدند با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای سارق به عنف حرفه‌ای را که پس از ارتکاب ۱۴ فقره سرقت احشام و خودرو از دست قانون مخفی شده بود، شناسایی کنند. 

الهامی تصریح کرد:  ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را در مناطق صعب‌العبور یکی از استان‌های همجوار در مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: این سارق  حرفه‌ای سرقت‌های متعددی در استان لرستان، شهرستان‌های شوش، گتوند و دزفول مرتکب شده بوده که پس از دستگیری و معرفی به مرجع قضایی روانه  زندان شد.

 فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه به تمامی کسانی که بخواهند با اقدامات خود، امنیت و آرامش شهروندان را برهم بزنند، هشدار داد و‌گفت: پلیس مصمم است با کسانی که باحمل سلاح سرد و گرم نسبت به اعمال مجرمانه اقدام می‌کنند، برخورد جدی کند.
:
:
:
آخرین اخبار