تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۸۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکاتبه برای جلوگیری از آتش‌سوزی دوباره در قدیمی‌ترین پل اهواز
مکاتبه برای جلوگیری از آتش‌سوزی دوباره در قدیمی‌ترین پل اهوازسرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان در خصوص حادثه آتش‎سوزی رخ‎داده برای پل‎سیاه اهواز گفت: برای پیشگیری از وقایع مشابه، درحال هماهنگی و مکاتبه با امور آب استان و مدیریت راه‎آهن هستیم. 

محمدحسین ارسطوزاده در این خصوص اظهار کرد: بعدازظهر پنج‎شنبه (۱۴ تیرماه) به دلیل آتش‎سوزی در نیزارهای زیر پل‎سیاه که در بستر رودخانه رشد کرده‎اند، آتش به عرشه پل سرایت کرد که پس از مهار آتش، کارگران مشغول تعمیر خط راه‎آهن شدند.

او افزود: باتوجه به گرمای شدید برای پیشگیری از وقایع مشابه درحال هماهنگی با امور آب استان و مدیریت راه‎آهن هستیم تا نی‎ها و هرگونه مواد آتش‎زا از محیط زدوده شوند.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این‎که در همین راستا برنامه پایش در کلیه فصول سال با هماهنگی مراجع ذیربط برای آثار تاریخی تهیه شده است، ادامه داد: همه ادارات و عوامل میراث فرهنگی برای به اجرا درآوردن این برنامه به منظور اقدامات پیشگیرانه، اقدام خواهند کرد.

ارسطوزاده ادامه داد: با توجه به فلزی بودن، سازه‌ی پل آسیبی ندیده است، فقط تعدادی از تراورس‌ها که از جنس چوب بوده‌اند، آسیب دیدند که شرکت راه‌آهن اهواز کار تعمیر آن‌ها را به سرعت آغاز کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار