تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۶۸۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اداره حفاظت محیط زیست در هندیجان آغاز بکار کرد
فرماندار هندیجان گفت: اداره حفاظت محیط زیست پس از سال ها از ارتقا هندیجان به شهرستان  روز شنبه فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

کورش مودت اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری و مطالبه عموم مردم، اداره حفاظت محیط زیست پس از 15 سال از جدا شدن هندیجان از ماهشهر و ارتقا به شهرستان ، در این شهرستان مستقر شد.

وی گفت: این اداره در حال حاضر در محل ساختمان قدیم جهاد کشاورزی مستقر و تا پایان سال و پس از تجهیز و تعمیر ساختمان اصلی به مکان جدید نقل مکان خواهد نمود.

فرماندار هندیجان ادامه داد: انتظار داریم با استقرار این اداره مشکلات مربوط به حق آلایندگی، تامین حق آبه رودخانه زهره و .. به توان بیشتری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تامین ساختمان یکی از مشکلات اساسی تاسیس ادارت جدید است افزود: در تلاشیم با تامین و اختصاص مکان های مناسب به ادارات جدید روند خدمت رسانی به مردم را تسهیل نمائیم.

مودت در خصوص استقرار اداره ثبت اسناد و املاک نیز در شهرستان گفت: پیگیری های اداری لازم در خصوص استقرار این اداره از سوی شهرستان انجام شده و مکان مناسبی نیز پیشنهاد شده و نیازمند هماهنگی بین دو اداره کل در استان است که امیدواریم با هماهنگی بین آن ها هر چه سریعتر این اداره نیز در هندیجان مستقر شود.

هندیجان در سال 1382 با جدا شدن از ماهشهر به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی استان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار