تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۸۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی:
امسال ۸۵ هزار زائر به حج تمتع اعزام می‌شوند
رئیس سازمان حج و زیارت استان آذربایجان غربی گفت: امسال ۸۵ هزار زائر از کل کشور برای حج تمتع راهی سرزمین نور می‌شوند که از این تعداد یک هزار و ۸۴۵ نفر متعلق به آذربایجان‌غربی است
رئیس سازمان حج و زیارت استان آذربایجان غربی گفت: امسال ۸۵ هزار زائر از کل کشور برای حج تمتع راهی سرزمین نور می‌شوند که از این تعداد یک هزار و ۸۴۵ نفر متعلق به آذربایجان‌غربی است.

علیرضا ندیری عصر امروز در همایش هفته حج که با حضور پرشور و معنوی حجاج عازم سال ۹۷ در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و ۸۴۵ نفر همراه با ۱۰۴ نفر از عوامل اجرایی سازمان، مردادماه امسال راهی بیت‌الله الحرام می‌شوند، تعداد ۱۰ کاروان از اهل تسنن و ۱۱ کاروان از اهل تشیع بوده و در تلاش هستیم که رفاه کامل برای آنان برقرار شود.

وی افزود: تاریخ حرکت حجاج ۸ تا ۱۱ مردادماه از فرودگاه ارومیه به جده و از طریق هواپیما‌های سعودی بوده که اسکان در مدینه پس از به جا آوردن تمتع است و این به دلیل خرابی‌های موجود در اطراف قبرستان بقیع و حرم مطهر پیامبر (ص) است و همچنین مدت زمان سکونت نیز کمتر خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت استان آذربایجان غربی مطرح کرد: با توجه به کاهش ارزش پول ایران در عربستان و قرار گرفتن کشور ما در وضعیت وخیم اقتصادی از حجاج درخواست می‌شود که تا حد امکان از خارج ساختن پول ایرانی خودداری کرده و همچنین نیاز‌های مادی خود را از داخل کشور تأمین کنند تا اقتصاد ایران تقویت شود، مساله ارز پرداختی به زوار نیز در حال پیگیری بوده و میزان یورو مورد نیاز نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد مبتلا به بیماری‌های خاص که مجبور به حمل دارو هستند نسخه دارویی خود را همراه با جعبه اصلی قرص به همراه داشته باشند، چراکه ممکن است داروی فله‌ای به عنوان ماده مخدر شناخته شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار